Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun ruokiin ei kukaan uskalla koskea, koska ovat kantapään kautta jo oppinu että mä tykkään tulisesta pöperöstä :D Maitoa ei tuu edes juotua, ihan täys työ juoda tarvittava määrä vettä päivässä.

Meillä jos ei oo maitopurkissa nimee niin se menee lähes 100% varmuudella kaikkien kahvimaidoksi.

Mulle piti yksi ihminen kerran hirveän esitelmän siitä, miten hän ei syö rasvatonta raejuustoa ja kuinka kamalaa se on. Sama tyyppi söi "vahingossa" mun rasvattoman rajuuston :jahas:

Mitenköhän me saatais vaihdettua numeroita, ettei tarvii kirjottaa niitä tänne...

Privaviestillä, Jennuli! :)

Mikä tämä kaktus kurkussani on keskellä lomaa? :(

Leppoisaa keskiviikkoa pallerot.

Teinpä tuossa sellaisen havainnon, että yöllä on pimeää. Mitä niille valoisille kesäöille tapahtui..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä oon taas blondi...luulin, et se toimii vaan vippien kesken. En oo kyseistä palvelua pahemmin käyttänyt :D Tollo mikä tollo...

Niin toimiikin, mutta sinä ja Vaahtokarkkihan olette molemmat vippejä. :confused:

Niin toimiikin, mutta sinä ja Vaahtokarkkihan olette molemmat vippejä. :confused:

Ai, mä en näe tuota V.I.P:iä vaahtiksen nimen alapuolella... Ei se mitään viesti on lähetetty. Ei pysty enää ajattelemaan, aivot tiltissä. Unohdin eka oman puhelinnumeron ja sit kaupan kassalla iski paniikki, kun en meinannu muistaa pankkikortin tunnuslukau. Kotitalon ovikoodi tuli kyllä mieleen...

Ai, mä en näe tuota V.I.P:iä vaahtiksen nimen alapuolella... Ei se mitään viesti on lähetetty. Ei pysty enää ajattelemaan, aivot tiltissä. Unohdin eka oman puhelinnumeron ja sit kaupan kassalla iski paniikki, kun en meinannu muistaa pankkikortin tunnuslukau. Kotitalon ovikoodi tuli kyllä mieleen...

Sen tekstin voi vaihtaa... eli jos jollain lukee siinä jotain, kuten esim. minä tunnustan olevani Paha Akka, niin on vip. Samoin, jo avatarin olemassaolo on aika suuri vihje vippiydestä ;)

Varmaan joo, taidosta ostaa halvinta lähikaupasta löytynyttä raejuustoa.

Muutenkin, jos syö toiselta vahingossa ja tarjoutuu ostamaan uuden tilalle, niin sen pitää olla samaa tai parempi tuote. Ei mitään paskaa.

No on ne akat olleet kummallisemmistakin asioista kateellisia, sitä paitsi naisen logiikalla siellä on takana joku suuri trauma.

Ja todellakin, jotain priimaa ostetaan tilalle. Mielellään vähän myös kompensoidaan vielä ja ostetaan vähän enemmän kuin olisi tarvetta.l

Mäkin tässä olen miettinyt erinäisiä maailmanvalloitusvaihtoehtoja ja Lahti on yhtenä listalla. Mietin vain että en kovin montaa tyyppiä sieltä tunne, mutta olishan siellä sit jotain "tuttuja" kuitenkin. Zumbassa en oo kertaakaan käynyt, mutta kyllähän me Epheliinin kanssa valloitettaisiin laminaatit varmasti :D

Lahdessa on se hyvä puoli, että siitä pääsee kätevästi lähtemään joka suuntaan... ;) Aion siis sinkoilla ympäri Etelä-Suomea kunhan sinne joskus pääsen. :D

Mutta päivän hyvä uutinen: lääkärissä ravaaminen tuotti tulosta, sain vähän lisää douppinkia (pilleripurkit koristaa pöytää kivasti) ja luvan harrastaa kevyttä liikuntaa voinnin mukaan.:) :dance:

Maratonjuoksutreenit, puntti ja muu tosi meno on kielletty, ja tulee olemaan sitä pitkään, mutta onneksi voi keksiä aina kaikkea kevyttä satujumppaa! Zumba, eläkeläisjumppa, kävelylenkit ja mitä sitä nyt salilta muuta löytyykään näitä rauhallisempia huvituksia..

Hirvee nälkä. Ai mut niin, en oo viel syöny mitää? Jotenki pitäis päästä taas kiinni tähän tavallisen elämän arkeen. Mut kun ei. Käyn ylikierroksilla tän muuton kans. Joka paikkaan pitää soittaa ja sopia ja ai niin toi pitää uusia ja toi muuttaa ja tää vaihtaa ja hhnnnngggghhh. Pitäkää nyt jo kädestä joku!

Hirvee nälkä. Ai mut niin, en oo viel syöny mitää? Jotenki pitäis päästä taas kiinni tähän tavallisen elämän arkeen. Mut kun ei. Käyn ylikierroksilla tän muuton kans. Joka paikkaan pitää soittaa ja sopia ja ai niin toi pitää uusia ja toi muuttaa ja tää vaihtaa ja hhnnnngggghhh. Pitäkää nyt jo kädestä joku!
Mä niiin tiedän tuon tunteen! Jaksamista, pian se on ohi. Itsekin aina välillä kaipaan niitä aikoja, kun pystyi kaikesta soittamaan äidille ja kysyä että kuinka pitää toimia. Sitten äiti neuvoi ja elämä oli simppeliä, kun teki vaan neuvojen mukaan.

Mjaa, pitäisköhän sitä mennä tästä vaihteeks töihin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä kans mietin sitä lahden expoa sunnuntaina, sillo on naiset lavalla! Mutta en oo tietty varma vielä, pitää ainaki rusketus käydä solariumissa ottaa. Eihän tonne voi mennä valakoosena??

Ja biljettiki puuttuu. Pitää saada aikaiseks.

Back
Ylös Bottom