Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vetäisin alas muutaman relaksantin ja ootan että ne tehoaisi. On hyvin jännää. Mut huomen kaljalle sit?

En taida ehtiä, kun olen etsimässä paikallista puhelinliittymää kun saavut. Sitten kun saan joukkoliikennekortit, niin tulen sinne Emmeniin pyörähtämään.

Huomenta,

se olis etäpäivä tänään, kunha toi nassikka on viety. Ja illalla paini!

Aamuja. Fiilikset: :zzzz: Ei mulla muuta.

Voihan veetu, varaherätyskello piippaa jossakin kiljuen ja unenpöpperössä en löydä sitä!

Viime yönä nukuin pari tuntia. Nyt en ennätä nukkua sitäkään. Tulin kotiin kahvin keittoon ja painun takaisin mehtään. Nallukka vieläkin koirilla haukussa.

Stana, pitää juosta kovempaa, sen minkä läskeistäni pääsen..

äääh. sateeseen fillaroimaan.. Vois vaan mennä nukkuu ilman herätyskelloa, herätä ja tehdä pizza ja kattoo elokuvia... mut kun ei niin ei :D

Huomenta! Taas joutu herätyskellon soidessa vähän hakemaan mikä aika ja päivä? Ai että töihin? Vielä ajatus ei ärsyttänyt.

Mielenkiintosta palauttaa päiväkotiin avaimet.. löyty pojan taskusta. Mitäköhän ne siihen sanoo?? No toivottavasti ei oo tärkiät avaimet. :face:

Huomenta! Taas joutu herätyskellon soidessa vähän hakemaan mikä aika ja päivä? Ai että töihin? Vielä ajatus ei ärsyttänyt.

Mä olin aivan varma että on maanantai kun heräsin, sen verran muistin että tänään on se kasiin asti -päivä, ehdin ajatella että hienoa, maanantai, 11 tunnin päivä ja näin vähän unta:D

Mieti, täs meitin kylällä on sen niminen lutakko kun Vesijärvi. Mieti ny vittu, VESIjärvi. Oh nou houmou juuu kidding mii??! :face:

Älä unohda pikkuvesijärveä! :D Ps. oon aatellu muuttaa takas Lahti-cityyn, lähteekö Ephe sit kaveriks zumbaa humppaamaan?? :D

Mielenkiintosta palauttaa päiväkotiin avaimet.. löyty pojan taskusta. Mitäköhän ne siihen sanoo?? No toivottavasti ei oo tärkiät avaimet. :face:

Ei ollu tärkiät avaimet.. varaston ovi. :face:

Huh, näin viime yönä unta, et olin jossain kesäjuhlissa ja siinä kuplivaa siemaillessa ja ihmisten kanssa jutellessa päätin sit kusta kaikkien edessä siihen nurtsille. Sit heräsin siihen, et oli kauhee vessahätä. Vieläkii hävettää, etten menny vessaan siinä unessa :D

Guten Morgen, rakkaat pallerot :) vielä ois ollu villihevosia ja untakin, mutta noustaan nyt sitten. Hassuja unia näkyi. Tänään pitäis sit tehdä ahkerasti juttuja että sais ennen työvuoroa asiat rullaamaan.

Back
Ylös Bottom