Khyllä. Villen Analyysit Oy. Olen aika tarkkaavainen kun sille päälle satun.Hienoa analyysia. Aurinko oli kirkas, paikoin lämmin. Kuitenkin oli vähän kylmä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Khyllä. Villen Analyysit Oy. Olen aika tarkkaavainen kun sille päälle satun.Hienoa analyysia. Aurinko oli kirkas, paikoin lämmin. Kuitenkin oli vähän kylmä.
Kullankeltainen, hohkava kuin rypsin kukat kesäpellossa. Ei siis oltermannin keltainen, silloin se olisi kuu.Kirkkaan keltainen?![]()

Minusta se oli keltainen :jahas:
Kirkkaan keltainen?![]()
Khyllä. Villen Analyysit Oy. Olen aika tarkkaavainen kun sille päälle satun.
Minä tulin autoon mörönsyötiksi, lupasin pistää takapenkin murhaajalle kampoihin sen verran ettei tapa talossa olijoita.Heitän pahaa akkaa kohta kävyllä. Örgh
Varo, se saattaa ampua takasin ;)
Jos sua nyt ampuis mahaan, niin mitä sieltä valuis ulos veren lisäksi?Ja varmaan ihan kyselemäti!
Ja varmaan ihan kyselemäti!
Mörönsyötti? Paha Akka syö mörköjä aamiaiseks, itse ammuttuja toki.
Heitän pahaa akkaa kohta kävyllä. Örgh
Varo, se saattaa ampua takasin ;)
Ja varmaan ihan kyselemäti!
Jos sua nyt ampuis mahaan, niin mitä sieltä valuis ulos veren lisäksi?
Ei, en minä kethään ammu. Saatan nakata kävyllä takaisin jos minua on ensin pommitettu. Muuten minnoun iha nätisti.

Paha Akka on melkeen kesytetty. Hirveen lempee ollu viime aikoina! Oiva kohde möröille.
Voi miksi? :(
Ei, en minä kethään ammu. Saatan nakata kävyllä takaisin jos minua on ensin pommitettu. Muuten minnoun iha nätisti.