Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Että oikeen +1 astetta ulkona. Sillähän melkeen pärjää. Hyi helvetti. Tekis mieli vetää peitto korviin.

Mitä vielä. Aamusta on kiva herätä.

Tälläset aamut on kyl niin syvältä, kun kerrankin ois tilaisuus nukkuu oikein kunnolla, niin sit oon hereillä jo kuudelta. Eikä keksi mitään muuta tekemistä, kun nettikaupoissa surffailua. Tässä tapauksessa sanonta "Nukkuminen on kuin laittas rahaa pankkiin" pitää niin paikkansa. Kohta se pankki on tyhjä ja väsymyskii iskee. Mut joo, kahvia naamariin.

Tälläset aamut on kyl niin syvältä, kun kerrankin ois tilaisuus nukkuu oikein kunnolla, niin sit oon hereillä jo kuudelta. Eikä keksi mitään muuta tekemistä, kun nettikaupoissa surffailua. Tässä tapauksessa sanonta "Nukkuminen on kuin laittas rahaa pankkiin" pitää niin paikkansa. Kohta se pankki on tyhjä ja väsymyskii iskee. Mut joo, kahvia naamariin.

No mä en keksi nykyään mitää muuta ku koneella oleminen harrastuksen lisäksi. Tosi jees puuhaa, NOT. Kohta meen aerobista tekee kunhan oon hikoillu eka täs koneella.

Huomenta täältäkin! Sittenkin kroppa herätteli aamusella vaikka menin nukkumaan vasta yhen aikoihin. Hyvin koulutettu. Täällä oli nyt jo liki 20 astetta ja tuolla on vissiin satanu. Tietää taas todella hikistä reeniä.

mä hikoilen v.. Terveiset hc mekasta vantaa gym.

Huomenta! :)

Hellepäivä tieodssa, iltapäivästä varmaan nousee +30 asteeseen. Jos sitä vaan ottaisi rennosti ja parantelisi oloaan. Rentoutusmusiikkia heti aamuun...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onhan se tämäkin kun ensin tekee pitkää päivää töissä että saapi pitennetyn viikonlopun, niin sekin menee sairastaessa flunssaa ja kuumetta. :face:

Jaahas, melkein 16 tuntia unta putkeen. Miten niin väsyttää kohmelopäivinä???

Huomenta!

Hyvin nukutti.. näytti rikkaita unia.. Aamupalaksi banaani ja 500g rahkaa mehukeitolla.. 16.00 maissa reidet/pohkeet ja säkin tappo. Siihen asti tyranneja.

Huomenta täältäkin! Tai no onhan tässä herätty jo puoli kahdeksan aikoihin. Mullakin ongelmana, että silloin kun saisi nukkua niin eiköhän sitä tule herättyä viikonloppunakin seitsemän-kahdeksan välillä. Ei tosin harmita kauheasti, olo on virkeämpi jos ei nuku liikaa.

Huomenia :) Taas ois aamupala masus ja kahvinkin muistin ihan itse! Kohta siis salille taasen ja mietin jo, että pitäskö jäädä puntin jälkeen kattomaa niitä kansainvälisiä kahvakuulakisoja.. mitäköhä moisissa kisoissa ees tehää...?! Hmm.. :)

E. Eilen ainaki joku n.50v ukko (luulen, että valmentaja) kikkaili niin nätisti parikyt kilosen kuulan kanssa, että jäin ihan monttu auki sitä tuijottaa :D

Huomenta. Taisi tänäänkin olla taas menoa luvassa joka puolelle, mutta kyllähän sitä näin nuorena jaksaa vielä. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Otan osaa. Tuota aikaisin heräämistä turhaan on tullu harrastettua melko monena viikonloppuna... Nyt sain ekaa kertaa varmaan yli kuukauteen kahtena yönä 10 tunnin unet, jos mun pankki ois taas täynnä ens viikon...

Jos tekasis jotain jykevää aamupalaa, niin jaksais lähtä salille ajoissa.

Jestas tuli ikäkriisi, ajoin parran KOKONAAN pois.. vieläku sais ajaa tukan ja iho karvat!

Back
Ylös Bottom