Että oikeen +1 astetta ulkona. Sillähän melkeen pärjää. Hyi helvetti. Tekis mieli vetää peitto korviin.
Mitä vielä. Aamusta on kiva herätä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Että oikeen +1 astetta ulkona. Sillähän melkeen pärjää. Hyi helvetti. Tekis mieli vetää peitto korviin.
Tälläset aamut on kyl niin syvältä, kun kerrankin ois tilaisuus nukkuu oikein kunnolla, niin sit oon hereillä jo kuudelta. Eikä keksi mitään muuta tekemistä, kun nettikaupoissa surffailua. Tässä tapauksessa sanonta "Nukkuminen on kuin laittas rahaa pankkiin" pitää niin paikkansa. Kohta se pankki on tyhjä ja väsymyskii iskee. Mut joo, kahvia naamariin.
No mä en keksi nykyään mitää muuta ku koneella oleminen harrastuksen lisäksi. Tosi jees puuhaa, NOT. Kohta meen aerobista tekee kunhan oon hikoillu eka täs koneella.
Harmittelin itekseni, kun on lepopäiväkii, ei edes pääse salille.Mitä vielä. Aamusta on kiva herätä.

Taas ois aamupala masus ja kahvinkin muistin ihan itse! Kohta siis salille taasen ja mietin jo, että pitäskö jäädä puntin jälkeen kattomaa niitä kansainvälisiä kahvakuulakisoja.. mitäköhä moisissa kisoissa ees tehää...?! Hmm.. 
Otan osaa. Tuota aikaisin heräämistä turhaan on tullu harrastettua melko monena viikonloppuna... Nyt sain ekaa kertaa varmaan yli kuukauteen kahtena yönä 10 tunnin unet, jos mun pankki ois taas täynnä ens viikon...Tälläset aamut on kyl niin syvältä, kun kerrankin ois tilaisuus nukkuu oikein kunnolla, niin sit oon hereillä jo kuudelta. Eikä keksi mitään muuta tekemistä, kun nettikaupoissa surffailua. Tässä tapauksessa sanonta "Nukkuminen on kuin laittas rahaa pankkiin" pitää niin paikkansa. Kohta se pankki on tyhjä ja väsymyskii iskee. Mut joo, kahvia naamariin.
Et ole enää nuori vaan vanha muori :judo: