Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luultavasti pääset, se on ihan läpihuutojuttu. Ensiapukortti oli jännä, siinä pääs kouriin ja suuteleen sitä nukkea.Toivottavasti pääsen sen läpi selaamallapakkista
Miten kukaan voi mokata työturvallisuuskortin kokeen? Kyseessä lienee todella lahjakas ihminen... :DMeillä yksi mokasi työturvallisuuskortin kokeen.. Käsittääkseni sen mokaaminen on jo aika temppu.
Porukka ei vissiin arvosta turvallisuutta paljoa kun kurssit vituttaa.
Sen nuken nimi on Anne. Mäkin oon lempeilly sen kanssa.Luultavasti pääset, se on ihan läpihuutojuttu. Ensiapukortti oli jännä, siinä pääs kouriin ja suuteleen sitä nukkea.
Ai se ämmä huoraa pitkin kyliä muidenki kans? Naiset on just tollasia.Sen nuken nimi on Anne. Mäkin oon lempeilly sen kanssa.
Näin mä vähän arvelinkin, oli kuitenkin sen verran helppo akka. Mun jälkeen sitä pumppas myös 5 kaveria jonossa, siinä vaiheessa katsoin paremmaksi poistua takavasemmalle. Tuhma tyttö.Ai se ämmä huoraa pitkin kyliä muidenki kans? Naiset on just tollasia.
Ai se ämmä huoraa pitkin kyliä muidenki kans? Naiset on just tollasia.
Ephemeral sanoi:Kyllä vituttaa miten voikin työhommat kusta näin. Menee niin ristiin taas että vittu.. Vois ainakin muutaman päivän koittaa ryypätä.
Kui perseestä tää työturvallisuuskoulutus voi olla.. uskomatonta