Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Porukka ei vissiin arvosta turvallisuutta paljoa kun kurssit vituttaa. Ihan mukavaa vaihtelua työviikkoon kun on vähän kurssia välillä. Kyllä vituttaa miten voikin työhommat kusta näin. Menee niin ristiin taas että vittu.. Vois ainakin muutaman päivän koittaa ryypätä.

Porukka ei vissiin arvosta turvallisuutta paljoa kun kurssit vituttaa.

Työturvallisuuskurssit on ajatuksena ihan jees, ja erittäin tärkeetä hommaa, mutta kurssien sisältö on luokkaa "älä koske rälläkän pyörivään osaan kun kone on käynnissä".

Kävin tuon kurssin aikoinaan koululla, ja meille kerrottiin, että viiden vuoden aikana kukaan ei ole failannut testiä.

Ai se ämmä huoraa pitkin kyliä muidenki kans? Naiset on just tollasia.
Näin mä vähän arvelinkin, oli kuitenkin sen verran helppo akka. Mun jälkeen sitä pumppas myös 5 kaveria jonossa, siinä vaiheessa katsoin paremmaksi poistua takavasemmalle. Tuhma tyttö.

Ai se ämmä huoraa pitkin kyliä muidenki kans? Naiset on just tollasia.

Minäkin tunnustan suudelleeni ja rintojakin pääsin kokeileen...

Ephemeral sanoi:
Kyllä vituttaa miten voikin työhommat kusta näin. Menee niin ristiin taas että vittu.. Vois ainakin muutaman päivän koittaa ryypätä.

Aijaa sullaki. Mul on viiminen päivä menos täs firmas. Tosin puolentoista tunnin päästä työhaastattelu seuraavaa pätkähommaa, saa nähä huoliiko ne.
Mä en kyl täl kertaa rupee ryyppää vaikka miten kävis työasioissa. Joku muu tuote vois tietty kiinnostaa...

Eilisten ase- ja tykkijuttujen kunniaksi minun on vielä pakko linkata tänne myös 80-cm-Kanone (E), a.k.a. Schwerer Gustav:

1350 tonnia rautaa, kaliiperi miehekkäät 80cm/31 tuumaa, piipun pituus 32.5 m ja kantama n. 40km ammuksen painon vaihdellessa n. 5000...7000 kiloa tyypistä riippuen. Sevastopolin piirityksessä Gustav tuhosi yhdeksällä laukauksella venäläisten ammusvaraston, joka oli rakennettu 30m maan alle ja vahvistettu n. 10m betonikerroksella.

Jos joskus pääsen diktaattoriksi, niin teetän muutaman patterin tällaisia koska tämä on suuruudenhulluudessaan niin hieno laite.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kui perseestä tää työturvallisuuskoulutus voi olla.. uskomatonta

Työturvallisuus-, tulityökorttikoulutus ja ensiapukoulutukset on kyllä niin perseestä :D Senverran vinkkinä et kannattaa nukkua kunnon yöunet ennenku meet istuu päiväks ja kuuntelee opettajaa.

Tähän tylsyyteen, kun pitää olla kipeenä kotosalla mä istuisin mielelläni, vaikka sitte tollaisella työturvallisuuskurssilla... Kello on vasta yks ja mä kuolen tähän tylsyyteen ja oleskeluun...Ei sitte mitään tekemistä...

On kyllä tylsistyttävän pitkä työpäivä ollu. Vielä pitäis reilu tunti kärsiä ennen kuin viittii lähteä viikonlopun viettoon mökille

Itsehän diktaattorina määräisin kaikelle kansalle ganjaa päivittäisannoksen, notta pysyisivät rauhallisina ja leppoisina. Jäisi se lapsellinen sotauhittelu ja pyssyjen vertailu vähemmälle.

Back
Ylös Bottom