Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Piripolkkaa! :dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tota..öö, olis kymmenen viikon päästä viikon loma. Sit olis joululoma, sit talviloma... Aijjettä. Kehnolla palkalla kelpaa.

Päivän ateriointi suoritettu maukkaasti, nyt on hyvä. Paitsi että piti mennä vielä hakeen metästä mustikoita, mutta on niin mukava olo, etten taida jaksaa. Mustikat saisi vaivautua välillä mun luo. Ehkä kokeilen mustikointia AAMULLA! Aamumustikoita :D

Vihaan mun miesta. Se nakitti mulle kesan alussa kasan toita mitka pitais saada tehtya kesan aikana ja nyt alkaa tulla vahan kiire... Ne on sellasia haastatteluja mitka pitais nauhalta kirjoittaa puhtaaksi. Olen tehnyt 3kpl, viela joku 17kpl jaljella. Voi helevetti. Onneksi se maksaa mulle palkkaa noista. Mut en kylla koske tuohon yhteen, siella kun on haastateltavana joku etelaafrikkalainen mies jonka puheesta en saa mitaan selvaa.

Älä nyt höpsi.

No kylla. Ja olen vihainen siitakin ettei se vienyt mua olympialaisten paatosjuhliin. Olisin tahtonut nahda spaissarit :(

No kylla. Ja olen vihainen siitakin ettei se vienyt mua olympialaisten paatosjuhliin. Olisin tahtonut nahda spaissarit :(

Miks mä en jotenkin ole yhtään yllättynyt että sä diggailet spaissareita? :D

Miks mä en jotenkin ole yhtään yllättynyt että sä diggailet spaissareita? :D

Olin ihan hirvee Spice Girls fani ala-asteella. En kuitenkaan paassyt niiden Suomen keikalle ja olen siita ikuisesti katkera. Senhan jalkeen ryhma erosikin jo...

Taa ei oo spaissareita mut mua ilostuttaa etta paasen pian reivaamaan taman tahtiin. Ja saan siita viela palkkaa :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Helvetin Ally. Eksyin noista Spice Girls videoista Bäkkäreiden videoon :jahas: Öriöri

Muahahah! Mina se aina johdatan ihmisia pahoille teille.

Saitko Alyssa tuon viestin vai laitanko sen uudestaan? Sekos netti just sillo ku sitä lähettelin niin en oo varma, että tuliko perille

Back
Ylös Bottom