Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Venyttely on ihan sairasta hommaa. Koetan venytellä aina sen 3-4x 15-20min viikossa mutta en tiiä onko siitä yhtää hyötyä. Ei ainakaa notkistu mikää..

Nälkä ilmoittelee itsestään, ei ole välipalaa mukana (muuta kuin palkkarijauhot) ja salille pitäis lähteä. Noo, kyllä se kaikkoaa siellä, kun alkaa jumppailemaan. :D Nyt ei pelätä kataboliapeikkoa!

EDIT: Eiku joo, onneksi BCAA:t tuli mukaan! Nou hätä siis. :)

Vedä se palkkari naamaan ja osta salilta uus? Olen huolissani sun ghettobootyn kuihtumisesta, jos joudut katabolian kouriin!!

Yritänki vähän kuihtua, mutta säästän bootyn sun mieliksi. :D Paremmin riittää virtaa, kun vetää pelkät BCAA:t ennen treeniä ja safkat jälkeen... :)

Kuka syö ruoan päälle kahdeksan korvapuustia?! Kahdeksan..

Minä söin. :(
Niitä sellasia minikorvapuusteja? Muuten en usko.

Gifflar-Vanilja_vanilj_stor.jpg

Nälkä! Kukas tulis tekeen mulle ruokaa..?

Äh, ite se on alettava vissii kokkailee.. Tää on yks juttu mitä kaipaa suhteesta kun useesti oli ruoka valmiina, ei välttämättä lämpimänä mut nopeesti mikron kautta sapuskat naamariin.

Yritänki vähän kuihtua, mutta säästän bootyn sun mieliksi. :D Paremmin riittää virtaa, kun vetää pelkät BCAA:t ennen treeniä ja safkat jälkeen... :)

No hyvä. Olin jo perustamassa säätiötä ghettobootyn suojelemiseksi. Näin alkutoimenpiteenä olisin varmasti kahlinnut itseni siihen kiinni.

Nonni. Treenasin selkää ja tuntui raskaalta. Ei meinannu 2,5 lätyt pysyä käsissä, hirvee tukos käsissä tai oliko se pumppia ku tuntu ettei mihinkään taivu.. Onneks pääsee taas ruotuun ni ei oo näin rankkaa.

No hyvä. Olin jo perustamassa säätiötä ghettobootyn suojelemiseksi. Näin alkutoimenpiteenä olisin varmasti kahlinnut itseni siihen kiinni.

Jaksat piristää reppanan iltaa. :lol2:

Back
Ylös Bottom