Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenta täältäkin. Tänään hyökkäys Myrtsiin ja siellä käveleskelyä. Parasta toimintaa hyvän ystävän kanssa.
http://www.youtube.com/watch?v=G6LFbjACOnE Tämä soi aamun iloksi päässä =), ihan varmaan tänään alkavan minikiristelyn kiusaukseksi.
Mutta onnea yritykseen!Tänään madonnan konserttiin.. Itse en oo mikään fani, mutta meneehän se sunnuntai näinkin. Viimeksi käyny jätkänsaaressaki..
Äläs ny, Madonna kuitenkin hehkeenä. :D
Pitäskö mennä jo mestoille teltta mukana! :D
Pitäskö mennä jo mestoille teltta mukana! :D
Huomenta vain, sunnuntai.. Jotain tehtävää pitäisi keksiä, kirjoituksiin lukeminen täytyisi varmaan aloittaa -.-'
Teltta pystyyn vaan! Eiköhän ne nopeesti vie sut talteen jos stondaat siellä teltta pystyssä.
Jos ens viikonloppuna joku kutsuu jonnekkin baariin tai kekkereihin niin juoksen melko lujaa karkuun.
Pakko laittaa. Eikö hän olekin kaunis? Joskus kun tulen voittamaan lotossa, ostan heti tällaisen. Haaveilkaa te muut autoista. Handbuilt and handmade in England, steeeeeeel![]()
Pakko laittaa. Eikö hän olekin kaunis? Joskus kun tulen voittamaan lotossa, ostan heti tällaisen. Haaveilkaa te muut autoista. Handbuilt and handmade in England, steeeeeeel![]()
"Kun tulen voittamaan" :D
Näissäkin asioissa kannattaa luottaa sakemanniin!
Piti vielä editoida, koska olin kirjottanut: ostin heti tällaisen..
Kova luotto ton voiton suhteen, vaikken lottoakaan.
Jeah made in pilipinos tjms.. Bianchikin on nykyään ihan kusetusta. Mä haluan kännykän näppäimistöllä ja pyörät teräksestä.