Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta vain, sunnuntai.. Jotain tehtävää pitäisi keksiä, kirjoituksiin lukeminen täytyisi varmaan aloittaa -.-'

Tänään madonnan konserttiin.. Itse en oo mikään fani, mutta meneehän se sunnuntai näinkin. Viimeksi käyny jätkänsaaressaki..

Sano Madille, että muistaa pitää nestetasapainonsa kunnossa. Oli viimeksi vähän kuivakan olonen.

Kaippa sitä vois käydä suihkussa ja vaihtaa puhtaita vaatteita päälle ku on lähettävä 80v synttäri"bileisiin". Ties mitä hajuja täs on taas tarttunu parin viimeisen päivän aikana.

1254751550671-3mulyb9exyr0-670-75.webp

Pakko laittaa. Eikö hän olekin kaunis? Joskus kun tulen voittamaan lotossa, ostan heti tällaisen. Haaveilkaa te muut autoista. Handbuilt and handmade in England, steeeeeeel :kuola:

"Kun tulen voittamaan" :D

Piti vielä editoida, koska olin kirjottanut: ostin heti tällaisen..
Kova luotto ton voiton suhteen, vaikken lottoakaan.

- - - Updated - - -

Näissäkin asioissa kannattaa luottaa sakemanniin!

Jeah made in pilipinos tjms.. Bianchikin on nykyään ihan kusetusta. Mä haluan kännykän näppäimistöllä ja pyörät teräksestä.

Piti vielä editoida, koska olin kirjottanut: ostin heti tällaisen..
Kova luotto ton voiton suhteen, vaikken lottoakaan.

Jeah made in pilipinos tjms.. Bianchikin on nykyään ihan kusetusta. Mä haluan kännykän näppäimistöllä ja pyörät teräksestä.

:wtf: Onko tuollaisia naisia vielä olemassa! :wtf:

Back
Ylös Bottom