Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään kun oli Daiina puhe mun työhistoriasta ja apoteekkimeiningeistä, ni mua tänään pyydettiin sinne töihin! :wtf: Siitä on kuitenkin jo 2,5 vuotta kun olin sielä ja yhtäkkiä mua pyydetään sinne kun samana päivänä höpötelly siitä pakkiksella....
Mind fvk
Elämä on kohtaloa.Aavistelinki vähän tälläistä! Hyvä homma kuule sulle.Elämä on kohtaloa.

Vittu sä mitään ole aavistellu saatana! :D Ihan vitun häröä. Mä ole ollut sinne edes erityisemmin yhteydessä tai mitään ja yhtäkkiä pyydetään duuniin kun aikasemmin sattumalta tullu puheeks pakkiksella
Uskalla mennä nukkumaan kohta enää..
Mutta ei siitä enempää ettei leimata nappien syyksi.
Mut kannattais varmaan harkita sitä duunia? 
Five Finger Death Punch - The Way of the Fist
Vittu sä mitään ole aavistellu saatana! :D Ihan vitun häröä. Mä ole ollut sinne edes erityisemmin yhteydessä tai mitään ja yhtäkkiä pyydetään duuniin kun aikasemmin sattumalta tullu puheeks pakkiksella
Uskalla mennä nukkumaan kohta enää..
p.s. oikea kives on vähän kipeä.
Pikkusen miehekäs leffa oli tuo machete!
Mitä hyvää syksyssä on? Pimeää, kylmää ja märkää.
Leikkaa pois se.
Haha. Mä joskus tiiän asioita ennalta, oikeesti.Mutta ei siitä enempää ettei leimata nappien syyksi.
Mut kannattais varmaan harkita sitä duunia?
![]()

No sä ainaki tiedät mitä nappeja ottaa että saa hulivilifiilikset :D WOOOOooooaaaaa!! :dance2: Ois kyllä ollu mukava mennä sinnekkin takas duunin mut kyllä mä oon metallimies perkele. Törkeen siistiä sisätyötähän se kuitenkin olis. Palkka nyt on mitä on![]()
Mä oon tunnetusti niin kova naistenmies että hurmasin farmaseutit, proviisorit ja kaikki kato.

Siinä käy kyllä toisinpäin. On nuo meinaan niin härskejä likkoja. Kaverikin puhui, että ei meinannut taukoa saada apteekkiremppausprojektissa, kun nuoret farmaseuttitytöt tuli jatkuvasti jututtamaan.

Jos ne kerta perään soittelee vuosien takaa, niin se on kyllä sun juttu ollut. :D
Mä oon tunnetusti niin kova naistenmies että hurmasin farmaseutit, proviisorit ja kaikki kato.
Siinä käy kyllä toisinpäin. On nuo meinaan niin härskejä likkoja. Kaverikin puhui, että ei meinannut taukoa saada apteekkiremppausprojektissa, kun nuoret farmaseuttitytöt tuli jatkuvasti jututtamaan.
Kaikki kuolee kyllä aikanaan...
Eikä se tappaminen ole siinä se "juttu" vaan se tunnelma.