Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Törkimys!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänään kun oli Daiina puhe mun työhistoriasta ja apoteekkimeiningeistä, ni mua tänään pyydettiin sinne töihin! :wtf: Siitä on kuitenkin jo 2,5 vuotta kun olin sielä ja yhtäkkiä mua pyydetään sinne kun samana päivänä höpötelly siitä pakkiksella....

Mind fvk

Tänään kun oli Daiina puhe mun työhistoriasta ja apoteekkimeiningeistä, ni mua tänään pyydettiin sinne töihin! :wtf: Siitä on kuitenkin jo 2,5 vuotta kun olin sielä ja yhtäkkiä mua pyydetään sinne kun samana päivänä höpötelly siitä pakkiksella....

Mind fvk

Aavistelinki vähän tälläistä! Hyvä homma kuule sulle. :) Elämä on kohtaloa.

Se on myös siistiä sisäduunia hyvässä ja nätissä seurassa. ;)

Aavistelinki vähän tälläistä! Hyvä homma kuule sulle. :) Elämä on kohtaloa.

Vittu sä mitään ole aavistellu saatana! :D Ihan vitun häröä. Mä ole ollut sinne edes erityisemmin yhteydessä tai mitään ja yhtäkkiä pyydetään duuniin kun aikasemmin sattumalta tullu puheeks pakkiksella :eek:

Uskalla mennä nukkumaan kohta enää..

Vittu sä mitään ole aavistellu saatana! :D Ihan vitun häröä. Mä ole ollut sinne edes erityisemmin yhteydessä tai mitään ja yhtäkkiä pyydetään duuniin kun aikasemmin sattumalta tullu puheeks pakkiksella :eek:

Haha. Mä joskus tiiän asioita ennalta, oikeesti. :nolo: Mutta ei siitä enempää ettei leimata nappien syyksi. :rolleyes: Mut kannattais varmaan harkita sitä duunia? :)

Five Finger Death Punch - The Way of the Fist

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Isoveli valvoo.

Pikkusen miehekäs leffa oli tuo machete!

Todellakin. Jengi on tuota haukkunut, mutta yleensä vika on siinä, etteivät katso tarpeeksi huumoriasenteella. Onhan tuo kieli poskella tehty, ja aivan mahtava leffa sellaiseksi.

Mitä hyvää syksyssä on? Pimeää, kylmää ja märkää.

Komppaus. Syksyssä ei ole mitään hyvää, kun päivät lyhenee, on märkää ja koleaa. Koko syksyn odottelee lumien tuloa, koska silloin vähän edes kirkastuu ympäristö.

Haha. Mä joskus tiiän asioita ennalta, oikeesti. :nolo: Mutta ei siitä enempää ettei leimata nappien syyksi. :rolleyes: Mut kannattais varmaan harkita sitä duunia? :)

No sä ainaki tiedät mitä nappeja ottaa että saa hulivilifiilikset :D WOOOOooooaaaaa!! :dance2: Ois kyllä ollu mukava mennä sinnekkin takas duunin mut kyllä mä oon metallimies perkele. Törkeen siistiä sisätyötähän se kuitenkin olis. Palkka nyt on mitä on :rolleyes:

No sä ainaki tiedät mitä nappeja ottaa että saa hulivilifiilikset :D WOOOOooooaaaaa!! :dance2: Ois kyllä ollu mukava mennä sinnekkin takas duunin mut kyllä mä oon metallimies perkele. Törkeen siistiä sisätyötähän se kuitenkin olis. Palkka nyt on mitä on :rolleyes:

Jos ne kerta perään soittelee vuosien takaa, niin se on kyllä sun juttu ollut. :D

Mä oon tunnetusti niin kova naistenmies että hurmasin farmaseutit, proviisorit ja kaikki kato.

Oot laittanu niiden aamukahveihin oikeat napit. :)

Siinä käy kyllä toisinpäin. On nuo meinaan niin härskejä likkoja. Kaverikin puhui, että ei meinannut taukoa saada apteekkiremppausprojektissa, kun nuoret farmaseuttitytöt tuli jatkuvasti jututtamaan.

Hah. :rolleyes:

Mä oon tunnetusti niin kova naistenmies että hurmasin farmaseutit, proviisorit ja kaikki kato.

Siinä käy kyllä toisinpäin. On nuo meinaan niin härskejä likkoja. Kaverikin puhui, että ei meinannut taukoa saada apteekkiremppausprojektissa, kun nuoret farmaseuttitytöt tuli jatkuvasti jututtamaan.

Noh, mä en oo mikään kuuma remontti-reiska joten ei oo kokemusta moisesta. Lähinnä aina jäädyin niiden kuumien tapausten eessä ja häpesin ku haisin ku painoin hommia perse hiessä.

Nukkuun, ei jaksa vanha valvoa. Eikä ainakaa mitää perseidejä kattoo taivaalta.

Kaikki kuolee kyllä aikanaan...
Eikä se tappaminen ole siinä se "juttu" vaan se tunnelma.

Täysin samoilla linjoilla. Joskus nuorempana se ampuminen oli vielä se juttu, näin vanhempana metsän tuoksu, nuotio, nokipannukahvi ja hyvä seura on se juttu. Pyssy on monasti mukana vaan melki rekvisiittana.
Lisäksi kun syksy on vielä parasta kalastusaikaa merellä niin ei sitä oikeen ehdi synkistellä. Yhtä juhlaa koko ajan ku pääsee rakkaitten harrastusten pariin. Aiva herkistyy jo pelkästä ajatuksesta.

Back
Ylös Bottom