Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tai sitten viikko karavaanarina vei kaikki mehut :D Perhana ku tekis salillekki mieli niin maan helvetisti, ku ei oo 5 päivään päässy...

Mä mummoilin metsässä ja söin mustikoita! Nam! Kyl mä vähän fiilistelin tolla maastotsygällä pienen polunpätkän ja tuli melkeen ikävä sitä touhua. Jos yrittäis tervehdyttyä käydä vähän useemmin. Still dreamin' of Orange 5..

Edit. Yhtäkkiä väsäsin lettutaikinan =>letunpaistoon! Sitte jotain hömppäleffaa.

Mä mummoilin metsässä ja söin mustikoita! Nam!

Viime sunnuntaina kävin kanssa pappailemassa porukoiden kanssa mustikkametsällä. Tuli siinä liki 10 litraa pomittua talvea varten. Paljon ei kyllä ehtinyt poimimisen lomassa syömään :D

Minä oon ostanu mustikoita kaupasta. :nolo: Sietäsin kyllä saaha selkääni...
Ei jaksa yksin lähtä poimimaan.

Siellä oli iihhana ilma! Pakko oli lähtä ulos ku oon juminu pari päivää sisällä. Emmä niitä mustukoita sinne menny hakemaan, tulivat vaan mukavana yllärinä vastaan. Vielä kun vähän tulis sitä syksyn tuoksua lisää niin avot!

Siellä oli iihhana ilma! Pakko oli lähtä ulos ku oon juminu pari päivää sisällä. Emmä niitä mustukoita sinne menny hakemaan, tulivat vaan mukavana yllärinä vastaan. Vielä kun vähän tulis sitä syksyn tuoksua lisää niin avot!

Syksy on kyllä ehdoton, ilman syksyä ei ole elämää. :D

Mitä hyvää syksyssä on? Pimeää, kylmää ja märkää.

Raikas kirpsakka ilma, ruska, uuden alku. :)

Pikkusen miehekäs leffa oli tuo machete! Ei oo pikkumiestä kotona ja mä täysin selvinpäin. Hyvin kulkee dietti. En oo syöny ees karkkia!

p.s. oikea kives on vähän kipeä.

Back
Ylös Bottom