Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ville kiittää vinkeistä, varsinki tästä. Kermakastikkeita en käytä, mutta rapsakka kuulostaa hyvältä :)
Kannattaa kokeilla myös paistamista. Pannulle tippa öljyä, mausteeks valkosipulia, suolaa ja mustapippuria ja siihen sit muutamaks mintsaks sellasia ~3cm paloja. Nam.

Minusta elämä pitää hoitaa niin, että ehtii ottaa päikkärit ilman että päivä menee pilalle. Parhaat yöunet = kahdessa osassa.

Ehkä siihenkin sitten vois tottua. Tai sitten ei. Nyt jos nukkuu päivällä, niin luultavasti illalla ei taas saa nukuttua hyvin. Ja ite oon ainakin virkeämpi yksillä hyvillä unilla.

Hitto tollanen olis kiva. Siis jääkarhu..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ehkä siihenkin sitten vois tottua. Tai sitten ei. Nyt jos nukkuu päivällä, niin luultavasti illalla ei taas saa nukuttua hyvin. Ja ite oon ainakin virkeämpi yksillä hyvillä unilla.

Mä en kans hyvällä tahdollakaan saa nukutuksi päiväunia. Usein on kyllä koulun/töiden jälkeen melkein heti jotain tekemistä kuten kaupassa käyntiä tai salisikailua, joten siinä ei paljon ehdi päikkäreitä miettiäkään. Joskus tuli kyllä nukuttua säännöllisesti ja kyllä on tullu huomattua että on täysin tottumuksesta kiinni nukuttaako päivällä vai ei

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaa'a kyllä kai mä tohon sänkyyn kömmin, väsyttää niin perkeleesti. Öitä vaan pakkislaisille.

Ai jestas kun on hyvä päivä, vaikka ei mitenkään normaalista poikkeava olekaan, mut silti.
Siikaa tuli vedettyä naamariin, perhanan hyvää oli. Nyt loppupäivän chillailen ja katsastan jonku leffan. :)

Jaahas, meniköhän toi kännykkä taaas paskaks.. Laturin otin pois ja jatko lataamista vaan (ylhäällä palkis), sammutin kännykän ja otin akun pois ja nyttei käynnisty... voi jumaalauta

Back
Ylös Bottom