Voisko joku puhelinmyyjä soittaa nyt, kun alkaa kiukku kerääntyä kun ei pääse tällä viikolla ollenkaan treenaamaan, anyone? :evil:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kissa alkaa kehräämään?:D
olen tainut hukata lenkkarit muutossa vahingossa kaatopaikka kuormaan :(
Työpaikan kahvissa on jotain vikaa.
Ja tuli oikein kunnolla kaaduttua pyörällä asfaltille kotimatkalla kovasta vauhdista kun salikassi veti sarviin jotenki oudosti kiinni.... Onneks ei ollu paljo silminnäkijöitä
Ja kämmen+ rystinen ihan niin auki ku olla ja voi :lol2:
Ja hetken päästä hajos viä salikassista hihna minkä takia kassi tippu asfaltille. Ja tottakai olin just hakenu postista 12 palaa magnesiumia mitkä oli siä kassis. Onneks ei menny ku 3 hajalle :D
Osaan.com : Työpöytä vähä lainehti äskö ku kaadoin täyden vesilasin tähän kaikkien arkkien ym. päälle.. Ei näin :D
alkaa kiukku kerääntyä kun ei pääse tällä viikolla ollenkaan treenaamaan, anyone? :evil:
Kissa alkaa kehräämään?:D
En rupeis silittämään, koska saattaa käsi olla mennyttä sen jälkeen.
Märkä työpöytä on merkki sairaasta mielestä.
En rupeis silittämään, koska saattaa käsi olla mennyttä sen jälkeen.
Mä murisin.. :D Kehräys ois vaikka Grrrrrrrrr ;)
Olen saanut kyllä ihan saman käsityksen, että siinä voi olla hengenlähtö lähellä jos Santsia suututtaa, vahvistit ajatuksiani.
Tässä pari tuntia istuskellut aamukahvilla ja odottanut et alkais sataa. Mutta ei, kirkastuu vain, kohta on siis pakko lähteä ruohonleikkuuseen.
Onko 77,5kg liikaa vai liian vähän?
Märkä työpöytä on merkki sairaasta mielestä.
Ehkä hieman liian vähän.
Noniin.. Minä olenkin aina ihmetellyt että kun nainen ensin sanoo murr ja sit tuleekin jo käsilaukkua otsaan. Mut jos se meinaakin murinaa eikä kehräämistä niin nyt mä ymmärrän. Aiemmin ollut ftw fiilis että ensin flirttiä mut sitten tuleekin sapiskaa..
En ole päässyt naisten kehräystä kuulemaan niin piiitkiiiin aikoihin (liekö koskaan?) ettei sitä kato enää edes tunnista..
Olen saanut kyllä ihan saman käsityksen, että siinä voi olla hengenlähtö lähellä jos Santsia suututtaa, vahvistit ajatuksiani.
Juu, niinhän se menee, että eniten kannattaa pelätä vaikeasti suuttuvia ihmisiä.
Miulla värähti lukemiin 78,7kg ja se oli hieman liikaa. Alotin pitkästä aikaa kreatiinin latausjakson, katotaa mihin paino muuttuu.
Olen jonkinlaisessa stressitilassa työttömyyden ja työhaun suhteen. Katselin juuri vapaita työpaikkoja ja tuntuu, että kaikkiin hommiin pitäisi olla kovin paljon työkokemusta ja sellaisia taitoja, joita minulla ei ole. Kai se pitää tyytyä Intersportiin.