Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voisko joku puhelinmyyjä soittaa nyt, kun alkaa kiukku kerääntyä kun ei pääse tällä viikolla ollenkaan treenaamaan, anyone? :evil:

Pistä numero esille ni mä voin soittaa :D Tosin en ihan puhelinmyyjä oo mut varmasti yhtä ärsyttävä..

olen tainut hukata lenkkarit muutossa vahingossa kaatopaikka kuormaan :(

Työpaikan kahvissa on jotain vikaa.

Ja tuli oikein kunnolla kaaduttua pyörällä asfaltille kotimatkalla kovasta vauhdista kun salikassi veti sarviin jotenki oudosti kiinni.... Onneks ei ollu paljo silminnäkijöitä :nolo:
Ja kämmen+ rystinen ihan niin auki ku olla ja voi :lol2:

Ja hetken päästä hajos viä salikassista hihna minkä takia kassi tippu asfaltille. Ja tottakai olin just hakenu postista 12 palaa magnesiumia mitkä oli siä kassis. Onneks ei menny ku 3 hajalle :D

Osaan.com : Työpöytä vähä lainehti äskö ku kaadoin täyden vesilasin tähän kaikkien arkkien ym. päälle.. Ei näin :D

alkaa kiukku kerääntyä kun ei pääse tällä viikolla ollenkaan treenaamaan, anyone? :evil:

Eihän tänään oo perjantai eikä 13. päivä. Sori vaan, mutta pääsi kyllä nauru, kun sai lukea avautumista toisensa perään :lol2:

En rupeis silittämään, koska saattaa käsi olla mennyttä sen jälkeen.

Olen saanut kyllä ihan saman käsityksen, että siinä voi olla hengenlähtö lähellä jos Santsia suututtaa, vahvistit ajatuksiani.

Mä murisin.. :D Kehräys ois vaikka Grrrrrrrrr ;)

Noniin.. Minä olenkin aina ihmetellyt että kun nainen ensin sanoo murr ja sit tuleekin jo käsilaukkua otsaan. Mut jos se meinaakin murinaa eikä kehräämistä niin nyt mä ymmärrän. Aiemmin ollut ftw fiilis että ensin flirttiä mut sitten tuleekin sapiskaa..

En ole päässyt naisten kehräystä kuulemaan niin piiitkiiiin aikoihin (liekö koskaan?) ettei sitä kato enää edes tunnista..

Loistavaa, vaikka välillä vähän sataakin niin asiat kulkee aika hyvin. Tulee jänskä syksy ja pitää (saa) pistää ittensä likoon. :)

Tässä pari tuntia istuskellut aamukahvilla ja odottanut et alkais sataa. Mutta ei, kirkastuu vain, kohta on siis pakko lähteä ruohonleikkuuseen.

Käväsin pasilassa niin vähän satoi, semmoset 10-20 pisaraa. :D

Noniin.. Minä olenkin aina ihmetellyt että kun nainen ensin sanoo murr ja sit tuleekin jo käsilaukkua otsaan. Mut jos se meinaakin murinaa eikä kehräämistä niin nyt mä ymmärrän. Aiemmin ollut ftw fiilis että ensin flirttiä mut sitten tuleekin sapiskaa..

En ole päässyt naisten kehräystä kuulemaan niin piiitkiiiin aikoihin (liekö koskaan?) ettei sitä kato enää edes tunnista..

No se on hyvä, että opetin sullekki jotain! "Grauh" on taas sellanen villikissamainen äännähdys, ettei voi tietää mitä tapahtuu seuraavaks :D

Olen saanut kyllä ihan saman käsityksen, että siinä voi olla hengenlähtö lähellä jos Santsia suututtaa, vahvistit ajatuksiani.

Juu, niinhän se menee, että eniten kannattaa pelätä vaikeasti suuttuvia ihmisiä.

Voi teitä :D

Miulla värähti lukemiin 78,7kg ja se oli hieman liikaa. Alotin pitkästä aikaa kreatiinin latausjakson, katotaa mihin paino muuttuu.

Enköhän minä oikeasti paina noin 80 kiloa. Unet ovat vään välillä aika metkoja.

Olen jonkinlaisessa stressitilassa työttömyyden ja työhaun suhteen. Katselin juuri vapaita työpaikkoja ja tuntuu, että kaikkiin hommiin pitäisi olla kovin paljon työkokemusta ja sellaisia taitoja, joita minulla ei ole. Kai se pitää tyytyä Intersportiin.

Olen jonkinlaisessa stressitilassa työttömyyden ja työhaun suhteen. Katselin juuri vapaita työpaikkoja ja tuntuu, että kaikkiin hommiin pitäisi olla kovin paljon työkokemusta ja sellaisia taitoja, joita minulla ei ole. Kai se pitää tyytyä Intersportiin.

Ainahan sitä työpaikat voi vaatia vaikka minkälaista kokemusta ja osaamista. Kai olet silti pistänyt hakemuksia menemään, vaikka et ihan jokaista vaatimusta täyttäisikkään? Minkä alan töitä olet hakemassa?

Back
Ylös Bottom