Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi söpöliinit.
Ei vissiin koske minua?
Näin kamalaa painajaista, jossa kävin vaa'alla. Se näytti 77,5 kiloa.
Ei koske. En nimittäin pidä sinusta.
Reilu vuos sitten oon käynyt viimeksi inbodyssä, kyllä se ainakin vähän suuntaa antaa ja ainakin luotettavampi kuin sellaiset ihmekotimittarit (jollaisen kaveri erehtyi hankkimaan). Vois nyt saada tuon mittauksen ihan hyvään hintaankin kun aloitan salilla ohjaushommia myösJoo, pikkusen huvittaa tuommoiset kuntokartoitukset joissa kysytään pituus ja paino. Sitten päätellään vastauksista että lihavaha se. :D
Pihdeillä mä olen joskus mittaillut. Luotan niihin enempi kuin inbodyyn. Toki inbodykin olis kiva kokemus joskus. Ei mulla voi olla suunta kuin ylöspäin vielä, päästin itteni niin pieneksi välissä.
Aaw, kiitos :haart:Kovaa treeniä vaan ja positiivinen asenne, niinku sulla niin hyvä tuloo muuallaki kuin salilla !

KarmanlakiOsaan.com : Työpöytä vähä lainehti äskö ku kaadoin täyden vesilasin tähän kaikkien arkkien ym. päälle.. Ei näin :D
Karmanlaki
Töissä tehdään töitä, eikä selata pakkista. ;)
Osaan.com : Työpöytä vähä lainehti äskö ku kaadoin täyden vesilasin tähän kaikkien arkkien ym. päälle.. Ei näin :D
Ihan viisas idea pestä työpöytä ja samalla paperit. Papereita on mukavempi lukea, kun ne ovat puhtaat. Et sinä ihan turhaan ole kouluja käyny.
Mur.