Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Prkl. Menin aamuhorkassa kirjottelemaan sinkkuketjuun, jotain tyhmään. Osaa näköjään lukeakkaan enään. No loma jatkuu vielä muutaman päivän. Jotain hyvää sentään.

Inbodya ois hauska kokeilla. Juurikin tuossa mittauksessa vuosi sitten ne mittaajagubet sanoikin että BMI on tarkoitettu ei liikuntaa harrastaville pulliaisille. Mäkin olin silloinkin ihannepainon ylärajoilla, rasvaa kuitenkin "liian vähän" paperin mukaan. Tais olla silloin 14,2%.

Joo, pikkusen huvittaa tuommoiset kuntokartoitukset joissa kysytään pituus ja paino. Sitten päätellään vastauksista että lihavaha se. :D
Pihdeillä mä olen joskus mittaillut. Luotan niihin enempi kuin inbodyyn. Toki inbodykin olis kiva kokemus joskus. Ei mulla voi olla suunta kuin ylöspäin vielä, päästin itteni niin pieneksi välissä.
Reilu vuos sitten oon käynyt viimeksi inbodyssä, kyllä se ainakin vähän suuntaa antaa ja ainakin luotettavampi kuin sellaiset ihmekotimittarit (jollaisen kaveri erehtyi hankkimaan). Vois nyt saada tuon mittauksen ihan hyvään hintaankin kun aloitan salilla ohjaushommia myös :)

Pihtimittausta testattiin joskus lukion tunneilla, vois olla kans ihan hyvä kun vain olis osaava henkilö nipistelemässä.

Kovaa treeniä vaan ja positiivinen asenne, niinku sulla niin hyvä tuloo muuallaki kuin salilla !
Aaw, kiitos :haart:

Päivää kaikille piiiitkästä aikaa. Ulkona sataa vettä ja mieli halajais lenkille, mutta olen tainut hukata lenkkarit muutossa vahingossa kaatopaikka kuormaan :( Uskaltaiskohan sitä lähtee kaupungille katselemaan uusia :rolleyes:

Ja tuli oikein kunnolla kaaduttua pyörällä asfaltille kotimatkalla kovasta vauhdista kun salikassi veti sarviin jotenki oudosti kiinni.... Onneks ei ollu paljo silminnäkijöitä :nolo:

Ja kämmen+ rystinen ihan niin auki ku olla ja voi :lol2:

Ja hetken päästä hajos viä salikassista hihna minkä takia kassi tippu asfaltille. Ja tottakai olin just hakenu postista 12 palaa magnesiumia mitkä oli siä kassis. Onneks ei menny ku 3 hajalle :D

Osaan.com : Työpöytä vähä lainehti äskö ku kaadoin täyden vesilasin tähän kaikkien arkkien ym. päälle.. Ei näin :D

Osaan.com : Työpöytä vähä lainehti äskö ku kaadoin täyden vesilasin tähän kaikkien arkkien ym. päälle.. Ei näin :D

Ihan viisas idea pestä työpöytä ja samalla paperit. Papereita on mukavempi lukea, kun ne ovat puhtaat. Et sinä ihan turhaan ole kouluja käyny.

Back
Ylös Bottom