Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

1760g roilerin fileepihviä paistumaan ja sen jälkeen autojen pesua ja neljän jenkin kokoontuminen johonkin. Aurinkokin rupee kurkkimaan hyvin, eiköhä tästä päivästä tuu ihan hiano :)

Sipsejä vedin tossa aamupalaksi. Nyt on huulet rullalla ku suola vähän kuivatti. hehe

Eilisen naisten 100m finaalin voittaja

1288489403474.jpeg

:haart:

Kaikki biitsille!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Krapulassa on kivaa! :hyper: ...tai sitten ei. Katsotaan, mikä on tilanne munakokkelin, pekonin ja kahvin jälkeen. Jälkiruoaksi vois vetästä vielä jätskiä.

Krapulassa on kivaa! :hyper: ...tai sitten ei. Katsotaan, mikä on tilanne munakokkelin, pekonin ja kahvin jälkeen. Jälkiruoaksi vois vetästä vielä jätskiä.

Ei ole oikea krapula jos on kivaa ja tekee yhtään edes mieli ruokaa. Noi on vain pienet tuhnut:D

Hmm.. Prkl naapuri ku bilettää sunnuntaina kello 12!! Kauhee jumputus :D Huomenna synttärit :haart:

Hmm.. Prkl naapuri ku bilettää sunnuntaina kello 12!! Kauhee jumputus :D Huomenna synttärit :haart:

Paljonkos tulee vuosia täyteen? Onko bileet tiedossa? :)

Paljonkos tulee vuosia täyteen? Onko bileet tiedossa? :)

Mää olen vasta tällaine napero... Täysi-ikäisyys se sieltä puksahtaa ja kaikki muuttuu tylsäksi :( Taidettii juhlii jo tarpeeks nyt vkl :D

Mää olen vasta tällaine napero... Täysi-ikäisyys se sieltä puksahtaa ja kaikki muuttuu tylsäksi :( Taidettii juhlii jo tarpeeks nyt vkl :D

Täysi-ikäisenähän se elämä vasta alkaa. ;)

Täysi-ikäisenähän se elämä vasta alkaa. ;)

Mää olen kuullut ennemmin niin päin, että kaikki muuttuu tylsäksi kun "kaikesta" tulee laillista :D Mutta empä mä tuolta iältä paljoa oota, samanlaista se on kuin tähänki mennessä. Sitä vaa ootan, että täytän 23

Back
Ylös Bottom