Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viikonloppu :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tällänen perus "bodarin ilta" taas vaihteeks, kaliaa, pizzaa+ the condemned + hunt to kill. Oioi :kuola:

Kolme varttia vielä ja sit alkais päivän finaali. Ei ihan heti ois uskonu että Lukko-Sport otteluparina:D

Vielä kerkee kaljan hakea;)
Sent from my Lumia 800 using Board Express

Voiko ihminen unohtaa, miten ruokaa laitetaan?! Nykyään syntyy aina lähinnä sutta ja sekundaa :| Taidan elää jatkossakin lähinnä rahkalla ja purkkitonnarilla ja unohtaa koko hellan olemassaolon.

On hyvä :D :D

Perhana.. ei ollu machetea. Iron sky :( Ei oikeen nappaa mutta paremman puuttees.

Voiko ihminen unohtaa, miten ruokaa laitetaan?! Nykyään syntyy aina lähinnä sutta ja sekundaa :| Taidan elää jatkossakin lähinnä rahkalla ja purkkitonnarilla ja unohtaa koko hellan olemassaolon.

Eihän sitä muuta tarvi osata kuin keittää riisi/pasta/perunat, jauhelihaa/kalaa/kanaa ja loput tulee mehu/maito/elovena/rahka/tonnikalapurkeista. Vihannekset on valmiita sellaisenaan. Tolla pärjää vuosia. :D

Voi. Ekaa kertaa kahteen viikkoon kokkasin kun mies tuli kotiin viikonlopuksi :haart:

Muuten mennyt aika hyvin tonnikala-raejuusto-puuro-taateli-munavoileipä -satseilla. Om nom. Ei paljoo kiinnosta vaan ittelle laittaa muutenkaan joten hyvä näin :)

Luojan kiitos ei oo viimeseen kolmeen vuoteen tarvinnu olla Jklässä rallien aikaan. Varmuuden välttämiseksi olen poistunut koko maasta :D

Rallien aikaan keskustahan on mitä hauskin mesta, ainakin päivällä - illalla tahtoo meno hieman villiintyä. :D

Vituttaa vaan nämä pihoille tunkeilevat juopot ja varsinkin venäläiset jotka kuvittelevat omistavansa jokaisen alueen. Pahimmillaan ovat vallanneet tän taloyhtiön parkkipaikan kokonaan.

Mutta tää Killerin meno on hienoa! Rallista en pidä mutta kyllä tää jätkäporukalla menee loistavasti.

Rallien aikaan keskustahan on mitä hauskin mesta, ainakin päivällä - illalla tahtoo meno hieman villiintyä. :D

Vituttaa vaan nämä pihoille tunkeilevat juopot ja varsinkin venäläiset jotka kuvittelevat omistavansa jokaisen alueen. Pahimmillaan ovat vallanneet tän taloyhtiön parkkipaikan kokonaan.

Mutta tää Killerin meno on hienoa! Rallista en pidä mutta kyllä tää jätkäporukalla menee loistavasti.

Luojan kiitos mä asun kauempana keskustasta. Mä en tykkää ihmispaljoudesta, en voi sietää öykkäröiviä venäläisiä sen enempää ku suomalaisiakaan eikä ne rallit kiinnosta paskaakaan :D oon siis ollu ihan tyytyväinen ku on saanu olla reissussa aina rallien aikaan.

Suosittelisin enemmin Damagea, jos et ole nähnyt.

Voisin melkein itsekkin tuon katsoa. Toisaalta en ole tänään vielä katsonut Commandoa, joten voisin senkin katsoa.

Hmm voishan tuonki kattoo ku sain veljeltä ulkosen kovon, ainaki muistaakseni näin ton nimen tuo.

NIIIIIIIIN SIIIIIIISTIÄ!!! Mä saan mennä taas salille!!!!! Ei sillä että ketään kiinnostaisi, mutta kunhan kerroin:) Lapaluu on paikoillaan ja olkapään pitäis nyt kestää. Ei mitään hilavitkutuksia kylläkään, isoja perusliikkeitä keiju-painoilla. Mutta silti, ihankuin olis joulu:haart: Parhautta:haart:

ps. toiminnan naisena kävin ostamassa pinkkiä spray-maalia, niistä magneeteistahan nimittäin tulee pinkit:lol2:

Hellanlettas ku ei tarvi jumia pariin päivään töissä, vapauttavaa. Tuolla "vieraalla työpaikalla" mihin mut on määrätty, on vähän tympeä nihilistimeiniki. Töitä ei todellakaan ole, mutta joka saakutin minuutti lasketaan. Me ei kuitenkaan olla kehittelemässä ydinfissiota, niin miksi pitää olla...njääh. Onneksi enää 5 päivää siellä, sitten alkaakin oma duuni :dance2:
Siis mun pointti oli vaan sanoa ötyt ja et on kivaa. Lisäks tää selvä elämä kyllä voittaa 6-1.

Nyt mut saatiin kukistettua. Joku on kai laittanut lyijypainot silmäluomiini, koska ne eivät vain pysy auki. :zzzz: Huomiseen!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom