Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sorry, oli pakko katsoa...:D Mutta uteliaisuus sen kissankin kohtaloksi koitui, vai miten se sanonta meni?

Uteliaisuus on kyl mun akilleen kantapää. Aina pitää kokeilla tassulla kuumaa puuroa, eikä ota opiksi vaikka tassu palaa. Koska se puuro on aina niin hyvää. ;)

Voi helvetti. :wtf: :D Nyt vähän alkoi kalmaamaan ja piti jalat nostaa hitaasti ja rauhallisesti penkille. :hrrr: Se on joko mä tai hämis joka nukkuu ensi yönsä taivasalla! Ja se on aio olla mä! :evil:

Mitä ne bodarit sit käyttää? Tell me. :rolleyes:

Uteliaisuus on kyl mun akilleen kantapää. Aina pitää kokeilla tassulla kuumaa puuroa, eikä ota opiksi vaikka tassu palaa. Koska se puuro on aina niin hyvää. ;)

Kalkkunaleikettä ja ääntä kohen. :)

Kannattaa uteliaan kissan pitää tassut peiton alla täst' lähin. :evil:

Sorry, oli pakko katsoa...:D Mutta uteliaisuus sen kissankin kohtaloksi koitui, vai miten se sanonta meni?

Ehkä uteliaisuus pelastaa sun hengen, kun huomaat aamuyöstä kun tollanen kaheksan silmänen perkele lutkuttaa sun korvanipukkaa. :dance2:

Voi helvetti. :wtf: :D Nyt vähän alkoi kalmaamaan ja piti jalat nostaa hitaasti ja rauhallisesti penkille. :hrrr: Se on joko mä tai hämis joka nukkuu ensi yönsä taivasalla!

Voi kuule, eihän hämähäkit nuku yöllä. Ne kiipii.

Mutta hyviä unia sulle silti :)

Jospa sitten laittais leffan pyörimään, hörppis kahvia ja söis vähän jäätelöä.

Käviskö ylihuomenna buffetissa synttärien kunniaks vai jättäiskö väliin?

Ainiin sulla on nyt synttärit. Perkele kun en lauantaina ehdi, oisin voinu lähteä buffaan mukaan :D Sunnuntaina vois kyllä päästä.

Käviskö ylihuomenna buffetissa synttärien kunniaks vai jättäiskö väliin?

Aina on syy syömiselle! Ja varsinkin jos on vielä merkkipäivä! :)

Voi kuule, eihän hämähäkit nuku yöllä. Ne kiipii.

Mutta hyviä unia sulle silti :)

Kiitti vaan kovasti. :itku:

Ainiin sulla on nyt synttärit. Perkele kun en lauantaina ehdi, oisin voinu lähteä buffaan mukaan :D Sunnuntaina vois kyllä päästä.

Sunnuntaina pitää kyllä varmaan taas kattoo mitä itteensä työntää kun sit todennäköisesti tiistaina meen syömään äitin luo voileipäkakkua sun muuta. Ja siitä puheenollen: http://www.iltalehti.fi/ruoka/2012080215911391_ru.shtml. Maanantaina tietysti runsasruokainen treenipäivä, ja keskiviikkona.

Aina on syy syömiselle! Ja varsinkin jos on vielä merkkipäivä! :)

Arvelinkin ettei porukka täällä hirveesti ainakaan toppuuttele

Ehkä uteliaisuus pelastaa sun hengen, kun huomaat aamuyöstä kun tollanen kaheksan silmänen perkele lutkuttaa sun korvanipukkaa. :dance2:

Olin jo tulossa nälvimään, että niillä on kahdeksan jalkaa, mutta wikipedian mukaan yleensä silmiäkin on kahdeksan. Aina oppii jotain uutta. Aina elänyt siinä uskossa, että silmiä olisi paljon enemmän.

Mun mielestä se on se tunnettu pointti että hämyrit on kasisilmiä! Savolaene ol ny ihan kujal

Sain hyvän ajatuksen katsoa Kummeli Jackpotin, ja piru tuo on edelleen kurko. Viimeeksi nähnyt leffoissa :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

:kuola: Toi Quattro kuullostaa ja kyllä näyttääkin vähän kuolemalta :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom