Tämä on Daiina ihan vain ja yksin sulle. ;)
Sorry, oli pakko katsoa...:D Mutta uteliaisuus sen kissankin kohtaloksi koitui, vai miten se sanonta meni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on Daiina ihan vain ja yksin sulle. ;)
Sorry, oli pakko katsoa...:D Mutta uteliaisuus sen kissankin kohtaloksi koitui, vai miten se sanonta meni?
Voi helvetti. :wtf: :D Nyt vähän alkoi kalmaamaan ja piti jalat nostaa hitaasti ja rauhallisesti penkille. :hrrr: Se on joko mä tai hämis joka nukkuu ensi yönsä taivasalla! Ja se on aio olla mä! :evil:
Mitä ne bodarit sit käyttää? Tell me.![]()
Uteliaisuus on kyl mun akilleen kantapää. Aina pitää kokeilla tassulla kuumaa puuroa, eikä ota opiksi vaikka tassu palaa. Koska se puuro on aina niin hyvää. ;)
Voi helvetti. :wtf: :D Nyt vähän alkoi kalmaamaan ja piti jalat nostaa hitaasti ja rauhallisesti penkille. :hrrr: Se on joko mä tai hämis joka nukkuu ensi yönsä taivasalla!

Käviskö ylihuomenna buffetissa synttärien kunniaks vai jättäiskö väliin?
Käviskö ylihuomenna buffetissa synttärien kunniaks vai jättäiskö väliin?

Voi kuule, eihän hämähäkit nuku yöllä. Ne kiipii.
Mutta hyviä unia sulle silti![]()
Ainiin sulla on nyt synttärit. Perkele kun en lauantaina ehdi, oisin voinu lähteä buffaan mukaan :D Sunnuntaina vois kyllä päästä.
Aina on syy syömiselle! Ja varsinkin jos on vielä merkkipäivä!![]()
Ehkä uteliaisuus pelastaa sun hengen, kun huomaat aamuyöstä kun tollanen kaheksan silmänen perkele lutkuttaa sun korvanipukkaa. :dance2:
VoileipäkakkuaSunnuntaina pitää kyllä varmaan taas kattoo mitä itteensä työntää kun sit todennäköisesti tiistaina meen syömään äitin luo voileipäkakkua sun muuta. Ja siitä puheenollen: http://www.iltalehti.fi/ruoka/2012080215911391_ru.shtml. Maanantaina tietysti runsasruokainen treenipäivä, ja keskiviikkona.

Mun mielestä se on se tunnettu pointti että hämyrit on kasisilmiä! Savolaene ol ny ihan kujal
Melkein vuoden vanhaan uutiseen lähes yhtä vanha vastauutinenVoi helvetti. :wtf: :D Nyt vähän alkoi kalmaamaan ja piti jalat nostaa hitaasti ja rauhallisesti penkille. :hrrr: Se on joko mä tai hämis joka nukkuu ensi yönsä taivasalla! Ja se on aio olla mä! :evil:
Tai villin kissan ;)
Katotaan kuka saa hämiksen niskoilleen kohta.