Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

www.rafaello-network.com <- oon tuolta ostanut rotsin kerran tarjouksesta, sanoisin kohtuu hyvää palvelua. Pulju sijaitsee siis italiassa. Tilasin keskiviikko iltapäivänä, niin torstaina n. klo 12 UPSin jätkä soitti ja kysyi olenko kotona, hän tulisi nyt. Alle 24h oli musta ihan kohtuu toimitusaika keski-euroopasta :D

Tuolla on sit myös tuo "outlet" - missä alkaa oleen hinnat jo vähän järkevämpiäkin. Makeita kleduja tuolta kuitenkin saa.

Edit. Tämä siis SEAGRAMILLE, meni lainaus vituiks.

Kiitos tuosta linkistä Red28.

Tällaiset shortsit olis aika komeet :D
diemclo-safado00cf7w-0064x-01-p.jpg

http://www.raffaello-network.com/raffties/detail.php?itemid=204435&rangeid=384

Luoja mikä malli.. Siis toi ukko!

Housut voi olla ookoo. Ei istuis mulle tosin.

www.rafaello-network.com <- oon tuolta ostanut rotsin kerran tarjouksesta, sanoisin kohtuu hyvää palvelua. Pulju sijaitsee siis italiassa. Tilasin keskiviikko iltapäivänä, niin torstaina n. klo 12 UPSin jätkä soitti ja kysyi olenko kotona, hän tulisi nyt. Alle 24h oli musta ihan kohtuu toimitusaika keski-euroopasta :D

Tuolla on sit myös tuo "outlet" - missä alkaa oleen hinnat jo vähän järkevämpiäkin. Makeita kleduja tuolta kuitenkin saa.
Edit. Tämä siis SEAGRAMILLE, meni lainaus vituiks.

Mites tuo palautuspuoli ulkomaille jos tuleekin väärän kokoinen? Sen olen ainakin huomannut Italin ja ranskan L on jekkien M tai jopa pienempi.

Mites tuo palautuspuoli ulkomaille jos tuleekin väärän kokoinen? Sen olen ainakin huomannut Italin ja ranskan L on jekkien M tai jopa pienempi.
Ainakin kun itse otin asiasta selvää niin pitäis onnistua paremmin kun täälläpäin. Sieltä nimittäin vastattiin sähköpostiinkin siinä ajassa kun kävin kusella. Ihan jäätävän nopeaa toimintaa, mun mielestä siellä luki ne palautusehdot tms. erikseen. Sillon tais olla kahen viikon palautusmahdollisuus niin että palauttaessa joutus maksamaan jonkun 15e tms. toimituskuluja. Siitä on tosin pari vuotta, on voinut muuttua.

Ainakin kun itse otin asiasta selvää niin pitäis onnistua paremmin kun täälläpäin. Sieltä nimittäin vastattiin sähköpostiinkin siinä ajassa kun kävin kusella. Ihan jäätävän nopeaa toimintaa, mun mielestä siellä luki ne palautusehdot tms. erikseen. Sillon tais olla kahen viikon palautusmahdollisuus niin että palauttaessa joutus maksamaan jonkun 15e tms. toimituskuluja. Siitä on tosin pari vuotta, on voinut muuttua.

Taitaa olla 60 päivän palautusoikeus ja pitää käyttää tiettyä lomaketta ennen kuin lähtee palauttamaan tuotteita.
http://www.raffaello-network.com/raffties/refunds.php

Ajattelin välipäivän kunniaksi lähteä lenkille, mutta jääkin lenkkeilemättä. Hyvä, että voi kävellä normaalisti, huomaa että on jäänyt reenit väliin vähän pidemmältä ajalta :D

^^aikamoinen lattaperse on kyllä. Lisää kyykkyä. Pyöräilyharrastuksen aloitusta suositellaan myös.

Voihan ketunkettu, nyt mä sen tein. Aloin odottamaan jotain asiaa... äkkiä pois se minusta!

Lauantain ei-treffitkö mielessä jo nyt?

Meniskö normaalilta salilla käyvältä mieheltä edes pohkeet läpi noista lahkeista? Epäilen :D

Asiasta kukkaruukkuun, eli tänään saatiin vihdoin rakennettua mökin savupiippu valmiiks!!! :dance2:

Asiasta kukkaruukkuun, eli tänään saatiin vihdoin rakennettua mökin savupiippu valmiiks!!! :dance2:

Perkeles onkin ikävä rakentamaan. Tänä kesänä ei ole tullut rakennettua mitään, vaan ainoastaan valvottua rakennushommia, niin tässä alkaa omat sormet syyhytä jo. Onneksi sentään ei ole säitä ollut, niin ei ole ihan niin paljoa kaivannut. Kai se on se mökki hommattava, että pääsee sitä remppaamaan.

Perkeles onkin ikävä rakentamaan. Tänä kesänä ei ole tullut rakennettua mitään, vaan ainoastaan valvottua rakennushommia, niin tässä alkaa omat sormet syyhytä jo. Onneksi sentään ei ole säitä ollut, niin ei ole ihan niin paljoa kaivannut. Kai se on se mökki hommattava, että pääsee sitä remppaamaan.

Olis kyllä ihan mukava päästä vaihteeks vähän naulailemaan tai ruuvailemaan peltejä katolle. Rakennushommat on yleensä ihan mukavaa työtä.

Ehdottomasti. Samoin on todella palkitsevaa nähdä oma kädenjälkensä.

Toisaalta tässä kyllä saattaa päästä pikkasen hommiin, jos menee joksikin aikaa porukoille majailemaan sitte kun on lomaa. Siellä on taas normaaliin tapaan rakennusprojektia meneillään :D

Olipas salilla tänään tosi mukavaa jengiä. Sai sujuvasti tehtyä omat treenit toisten sarjojen väleihin ja vielä päälle hymy. Ehkä se auttaa ku on läski, niin ajattelevat että on leppoisa kaveri ja sille voi hymyillä.

Back
Ylös Bottom