Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllähän on kuuppa taas sekasin. Haisenkin ihan perkeleen pahalle. Täytyis varmaan käydä suihkussa viel iltapalan jälkeen :jahas: blöääh

Kyllähän on kuuppa taas sekasin. Haisenkin ihan perkeleen pahalle. Täytyis varmaan käydä suihkussa viel iltapalan jälkeen :jahas: blöääh

Ainaki luulis olevan energiaa siihen.

Tosin kulutin mun energiat loppuun äsken henkisillä ponnisteluilla. Aivotyöskentely on vaivalloista! Ainaki mulle..

Kun käyttää niitä enemmän niin oppii taloudellisemmaksi. :)

Heipä hei.

On niitä roiskeita tullu itse kullekin, ihan herkimmät paikat on toistaiseksi säilyny vaikka vierestä ollaan menty. Pitäis joku pieni essu/sukka laittaa niin ei sattuis haaveria. Mutta kerro toki lisää mihin sinulla on osunu:D

Jos sanon diplomaattisesti vaan, että alavatsalle :D

Ja sori, on jo 00:08.

Pakko se oli ryhtyä vielä munien keittämiseen. Menossa vanhaksi ja minulla on nälkä nyt:D

Voi helvetti kun nyt ei taas netti toimi kunnolla.. menee pääl ja on siinä 5min ja taas sammuu... prkl jo pari päivää tapellu tän kans... Ois pitäny mennä vitutus ketjuu :D

ATB :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom