Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenia! Kahavia nassuun.

Se kannattais ihimiset hyvät mennä aikasin nukkumaan. Teistä tulleepi samanlaisia pullukoita kuin kaikki stressaantuneet viiskymppiset.

Mä en oo varmaan yli puoleen vuoteen päässyt ennen puoltayötä nukkumaan kuin ihan todella satunnaisesti! Kyllä sitä sitten väsyttääkin aamulla. Mutta minkäs teet kun on niin paljon tekemistä ettei malta nukkumaankaan ruveta.

Tulipa nukuttua makeasti univelkoja pois! Jaksaa taas viipottaa.

Kurkkuun on muuttanut siili, aivojen paikalla on ampiaispesä ja korvissa jotain männinkäisiä vasaroimassa tärykalvoja.
Tarkottaako tää, etten pääse _tänäänkään_ salille?! En ala =_=
Ja kuka tunnustaa syöneensä mun kaikki c-vitskut? Eikä oo ees äitiä tuomassa kuumaa mehua sänkyyn. Paska päivä :itku:

Täällähän on kovat valitukset käynnissä. :rolleyes:

Ei sillä, tuli tosiaan itsekin pyörittyä sängyssä ainakin kahteen asti ennen kuin uni tuli. Olen niin huono nukkumaan valoisassa ja sitten eilen vielä nukahdin vahingossa sohvalle puoleksi tunniksi töiden jälkeen --> goodbye yöunet. Täytyy varmaan hommata unimaski, niin ei valoisuus enää haittaisi. Hmm..pitsiä vai samettia?

Pahaa huomenta.

Mikä siinä on, kun herää aamuyöstä sikeästä unesta ilman mitään syytä, nii ei pysty nukahtamaan uudestaan moneen tuntiin? Todella kivaaaaaa, kun on univelkaa muutenkin....
Juuri tämä :itku: Pari yötä meni siinä, kun ukkonen herätti, mutta viime yönä ei voinut syyttää edes sitä. Se on hienoa olla hereillä joskus neljän aikaan, tietää että kello soi parin tunnin päästä ja univelkaa on ihan hitosti, mutta ei vaan saa unta. No, jossain vaiheessa sitä lepoa sitten riittää enempi kuin tarpeeksi. Siihen saakka, kahvia koneeseen ja aivot automaattisäädöille.

Ei se pomo ikinä tullut eilen sitten paikalle, soitti vain 5 vaille neljä, että ei ehtinyt ja tulee heti aamukasilta toimistolle. Vielä ei ole näkynyt... :D

Mä en oo päässyt koko kesänä ennen puolta yötä nukkumaan.
Lomalla tietty ei niin kovin ajoissa malttanutkaan ja sitten tullut painettua päivät ja yöt duunia niin ei tuosta unirytmistä kovin järkevää meinaa saada...
Nyt olis enää tällä viikolla yksi sellainen yö että pitää 3 h unilla mennä, mutta sitten pitäisi helpottaa :)

Useimmiten käännän rytmiä niin että jos oon vkonloppuyöt töissä niin herään su muutaman tunnin unien jälkeen toiveena että illalla tulee unta hyvin.
Nytkin su aamuna menin klo 6 nukkumaan, klo 11-12 välillä ylös, illalla sit puolen yön aikaan koisimaan ja ihan hyvät unet sai.
Viime yö menikin kyllä sitten taas valvoessa ja parin tunnin unilla töihin, mutta oli sen verran rankka setti tuo viime viikko että sen melkein arvasikin.

Ei minullakaan tullu lomalla mentyä nukkumaan ennen puolta yötä. Ja taisin herätäkin aikasintaan 10 aikoihin, useamman kerran jopa iltapäivän puolelle tais mennä :D

Mun täytyy kyllä nostaa hattua, itsellä tekee kuolemaa lähtä töihin jonkun 5h unien jälkeenkin :D Noh, mä väsytän nyt itteni myöhään nukkumaan menemisillä ja aikaisilla heräämisillä, jossain vaiheessa tipahdan aikasin illlalla ja sen jälkeen alkaa helpottaa ;)

Mun täytyy kyllä nostaa hattua, itsellä tekee kuolemaa lähtä töihin jonkun 5h unien jälkeenkin :D
Katsotaan kuinka kujalla sitä onkaan pe aamuna, saati sitten iltana :D

Viikonlopulle en kyllä sitten ota yhtään lisähommia, vaan pidän kyllä vapaata, nih!
Saatan saada lauantaille myös mieluisaa illanviettoseuraa niin parempi osata sanoa "ei" jos töihin pyydetään :)

Katsotaan kuinka kujalla sitä onkaan pe aamuna, saati sitten iltana :D

Viikonlopulle en kyllä sitten ota yhtään lisähommia, vaan pidän kyllä vapaata, nih!
Saatan saada lauantaille myös mieluisaa illanviettoseuraa niin parempi osata sanoa "ei" jos töihin pyydetään :)

Minä oon kyllä töissä koko viikon ihan pihalla, sen kyllä arvasikin kun ei kerenny loman lopulla yhtään varautua töihin pakuuseen. Mut kyllä se tästä, "eteenpäin, sanos mummo lumessa"

Onneksi itellä on niin säännöllinen sisäsiisti työ ettei tarvi viikonloppuna töitä juurikaan tehdä. Tietenkin joskus on vain niin kiire että pitää hieman revetä. Uuuu, onkos kettutytöllä reffit tiedossa?:D

Onneksi itellä on niin säännöllinen sisäsiisti työ ettei tarvi viikonloppuna töitä juurikaan tehdä. Tietenkin joskus on vain niin kiire että pitää hieman revetä. Uuuu, onkos kettutytöllä reffit tiedossa?:D
Mullakin on pääasiassa siisti päivä-/sisätyö arkisin, mutta sitten teen noita toisia hommia siihen päälle.
Mä en ymmärrä kun jotkut sanoo ettei töitä saa millään, niin mulla ainakin on ihan ylitarjontaa -Joka paikan ja joka tilanteen kettu, Räyh!

Ja ei ole treffistatusta merkitty viikonlopulle, vaikka kaveri vastakkaisen sukupuolen edustaja onkin :)

Mullakin on pääasiassa siisti päivä-/sisätyö arkisin, mutta sitten teen noita toisia hommia siihen päälle.
Mä en ymmärrä kun jotkut sanoo ettei töitä saa millään, niin mulla ainakin on ihan ylitarjontaa -Joka paikan ja joka tilanteen kettu, Räyh!

Ja ei ole treffistatusta merkitty viikonlopulle, vaikka kaveri vastakkaisen sukupuolen edustaja onkin :)

Mä en jaksais tehdä kyllä kahta työtä yhtäaikaa :wtf: Ja kyllä aina tekevälle ketulle töitä löytyy:D

Ei treffistatusta, mutta se että pääsee silti kainaloon röhnöttään leffan ajaksi, ei olisi paha sekään;)

Meikää nyt vähän häiritsee, että olinkohan vaan unessa, vai yrittikö joku aamulla minun kämppään avaimilla :D Kun mielestäni heräsin siihen, että kuului sellasta lukon kolinaa ulko-ovelta, joka kesti vielä tovin. Hajoilin vielä sängyssä, että ei jaksaisi alkaa selvittelemään asiaa yhtään enempää tähän aikaan aamusta.

Huomenta! Pirteänä ylös... Nukahdin tosin vasta n. klo 9 aikaan aamulla.
Pari viikkoa kun ollut lomalla, tullut nukuttua 10-13h per päivä. Univelkaa vai lomamasennusta?
Muuten niin väliä, mut kun toi rytmi kääntynyt perseelleen. Nukkumaan vasta 03-04 aikaan.
Jospa nyt sais vähän korjattua tuota.:whip:

Back
Ylös Bottom