Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Juuri tämä :itku: Pari yötä meni siinä, kun ukkonen herätti, mutta viime yönä ei voinut syyttää edes sitä. Se on hienoa olla hereillä joskus neljän aikaan, tietää että kello soi parin tunnin päästä ja univelkaa on ihan hitosti, mutta ei vaan saa unta. No, jossain vaiheessa sitä lepoa sitten riittää enempi kuin tarpeeksi. Siihen saakka, kahvia koneeseen ja aivot automaattisäädöille.Pahaa huomenta.
Mikä siinä on, kun herää aamuyöstä sikeästä unesta ilman mitään syytä, nii ei pysty nukahtamaan uudestaan moneen tuntiin? Todella kivaaaaaa, kun on univelkaa muutenkin....
Mä en oo päässyt koko kesänä ennen puolta yötä nukkumaan.
Lomalla tietty ei niin kovin ajoissa malttanutkaan ja sitten tullut painettua päivät ja yöt duunia niin ei tuosta unirytmistä kovin järkevää meinaa saada...
Nyt olis enää tällä viikolla yksi sellainen yö että pitää 3 h unilla mennä, mutta sitten pitäisi helpottaa
Useimmiten käännän rytmiä niin että jos oon vkonloppuyöt töissä niin herään su muutaman tunnin unien jälkeen toiveena että illalla tulee unta hyvin.
Nytkin su aamuna menin klo 6 nukkumaan, klo 11-12 välillä ylös, illalla sit puolen yön aikaan koisimaan ja ihan hyvät unet sai.
Viime yö menikin kyllä sitten taas valvoessa ja parin tunnin unilla töihin, mutta oli sen verran rankka setti tuo viime viikko että sen melkein arvasikin.
Katsotaan kuinka kujalla sitä onkaan pe aamuna, saati sitten iltana :DMun täytyy kyllä nostaa hattua, itsellä tekee kuolemaa lähtä töihin jonkun 5h unien jälkeenkin :D

Katsotaan kuinka kujalla sitä onkaan pe aamuna, saati sitten iltana :D
Viikonlopulle en kyllä sitten ota yhtään lisähommia, vaan pidän kyllä vapaata, nih!
Saatan saada lauantaille myös mieluisaa illanviettoseuraa niin parempi osata sanoa "ei" jos töihin pyydetään![]()
Mullakin on pääasiassa siisti päivä-/sisätyö arkisin, mutta sitten teen noita toisia hommia siihen päälle.Onneksi itellä on niin säännöllinen sisäsiisti työ ettei tarvi viikonloppuna töitä juurikaan tehdä. Tietenkin joskus on vain niin kiire että pitää hieman revetä. Uuuu, onkos kettutytöllä reffit tiedossa?:D

Mullakin on pääasiassa siisti päivä-/sisätyö arkisin, mutta sitten teen noita toisia hommia siihen päälle.
Mä en ymmärrä kun jotkut sanoo ettei töitä saa millään, niin mulla ainakin on ihan ylitarjontaa -Joka paikan ja joka tilanteen kettu, Räyh!
Ja ei ole treffistatusta merkitty viikonlopulle, vaikka kaveri vastakkaisen sukupuolen edustaja onkin![]()
Voi pjärkele! Eilisestä uintireissusta vasen korva ihan tukossa joten täytyis lähteä putsauttamaan korvat mutku en jaksa. :(
Meikää nyt vähän häiritsee, että olinkohan vaan unessa, vai yrittikö joku aamulla minun kämppään avaimilla :D Kun mielestäni heräsin siihen, että kuului sellasta lukon kolinaa ulko-ovelta, joka kesti vielä tovin. Hajoilin vielä sängyssä, että ei jaksaisi alkaa selvittelemään asiaa yhtään enempää tähän aikaan aamusta.