Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sama homma, sohvassanikin on alastoman minäni painaumat. Ja usein siivotessakin leikin alastonta siivoajaa, kuin myös ruokaa tehdessä..

En silti pidä itseäni minään nudistina tai vastaavana:D Kyllä minä vaatteet pistän kun menen ulos tai joku on tulossa kylään..
Ruokaa laittaessa vaan pitää olla tarkkana esmes paistaessa. Tulikuumat öljypisarat tekee aika nannaa. Ask me how I know... :jahas:

Miten voi ihminen olla näin väsyny. Huhhu.

Ja mä haluun kämpän hämeenlinnasta..

Kaikkea se :haart: teettää... Kun ei malttaisi millään odottaa huomista niin aloin sitten aikani kuluksi silittämään pyykkejä joita ei edes tarvitsisi silittää!

No, onnneks enää yks yö odotettavana! :love:

Ilman johtolankaa kaus yks katottu loppuu. Yllättävä oli.

Vois vielä iltapalaa kiskaista ja nukkuun.

Aijai, kyllä oli hyvää ruokaa ja täytti :kuola: 600g naudan paistijauheliha, 100g täysjyvämakaroni (kuivapaino), siihen viä vitusti suolaa ja ketsuppia+ litra valion maito plussaa. Nam

Takana 3 päivää tamppaamista parin tunnin yöunilla mut silti menojalka vähän vipattais. Tekis mieli lähteä reivaamaan!

Ruokaa laittaessa vaan pitää olla tarkkana esmes paistaessa. Tulikuumat öljypisarat tekee aika nannaa. Ask me how I know... :jahas:

On niitä roiskeita tullu itse kullekin, ihan herkimmät paikat on toistaiseksi säilyny vaikka vierestä ollaan menty. Pitäis joku pieni essu/sukka laittaa niin ei sattuis haaveria. Mutta kerro toki lisää mihin sinulla on osunu:D

- - - Updated - - -

Olisinpa 50-vuotias, minulla olisi syöpä ja nalkuttava vaimo + 2 lasta ja kokkaisin metamfetamiinia työkseni.

Tuostahan voisi tehdä vaikka jonkun sarjan!

Vai oliko sellanen jo..?:D

Breaking Bad on paras sarja ATM.

Ehdottomasti. Melkein kolme vuotta panttasin aloittamista, kun aina oli mukamas jotain parempaa katsottavaa. Mutta nyt kun viimein aloitti sen, niin koukutti pahasti heti ekan jakson jälkeen. Kolmoskausi seuraavaksi vuorossa.

Oot vasta siellä menossa? Kolmos ja neloskausi on vielä reilusti parempia kuin eka ja toka. Kolmoskaudella tulee pari uutta vitun hyvää hahmoa vielä mukaan. Lyödäänkö vetoa, että kolmoskauden vikan jakson jälkeen laitat samantien neloskauden pyörimään. :D

Oli niin vaudikas viikonloppu, että ei huvittais huomenna palata töihin, pöh.

Oot vasta siellä menossa? Kolmos ja neloskausi on vielä reilusti parempia kuin eka ja toka. Kolmoskaudella tulee pari uutta vitun hyvää hahmoa vielä mukaan. Lyödäänkö vetoa, että kolmoskauden vikan jakson jälkeen laitat samantien neloskauden pyörimään. :D

Hyvä, jos noin! Enkä epäile, ettenkö laittaisi, hehe.

Back
Ylös Bottom