Ephemeral
Banned
Hitto oli kivaa kävellä keskustassa ja satamassa. Musiikki soi korvissa ja taivas oli pilvetön.
Kyllä autolla ajaminen on huomattavasti sivistyneempää kun kävely.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hitto oli kivaa kävellä keskustassa ja satamassa. Musiikki soi korvissa ja taivas oli pilvetön.
Hyi olkoon, luonto saastuu. Toisaalta Fiat tuskin erittää päästöjä koko elinikänään murto-osaa siitä mitä kiinalaiset lenkkarifirmat.Kyllä autolla ajaminen on huomattavasti sivistyneempää kun kävely.
Kyllä autolla ajaminen on huomattavasti sivistyneempää kun kävely.
Kenties, mutta mielummin kävelen kuin ajan Fiatilla.
Mielummin työnnän mahaani kuin ajan Fiiatilla. Ei oo kyllä varaa huudella, itekki ajelen Fiiattia ät tö moument. Mustanaamiotakin nopeempi Fiat Dugatti Sauron. Eli Ducato.Kenties, mutta mielummin kävelen kuin ajan Fiatilla.
Joo ei näitä urheiluautoja pidä tommosille tottumattomille antaakkaan!
...mutta tajusin palata heti sisälle ku en halunnu näyttää märkä t-paita -kisaan osallistujalta.
Buuuuuu!!!
Se ei olisi ollut niin esteettinen näky minun minimekossa! :D

Se ei olisi ollut niin esteettinen näky minun minimekossa! :D
Niin se itestä tuntuu...![]()
Käyn mieluummin suihkussa ilman vaatteita kuin vaatteet päällä! :lol2:No älä sinä sitä päätä, antaa muiden ihmisten päättää, kyllä sen katseista sitten näkee. Jos miehet katsoo silmät kiiluen ja naiset paheksuen, niin kyllä se sitten hyvä olisi ollut.
Käyn mieluummin suihkussa ilman vaatteita kuin vaatteet päällä! :lol2:
Käyn mieluummin suihkussa ilman vaatteita kuin vaatteet päällä! :lol2:
No taisin testata ton mekon viehätysvoimaa jo muutenki kun tallustelin kaupungilta kotiapäin. :D
Niin ja kun tuo lakikin kieltää alastomana hillumisen ulkona, höh :D Muutenhan olisit tieten lähteny?;)
Enhän mä muuten vaatteita käytäkkään ku silloin vain kun pitää mennä ihmisten ilmoille. :D ;)
Sama homma, tosin itse en aina silloinkaan.
Enhän mä muuten vaatteita käytäkkään ku silloin vain kun pitää mennä ihmisten ilmoille. :D ;)