Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu ku sä asut siellä hevonperseessä. Muuta Helsinkiin. Täällä on mukavaa ja halpaa ja kaikkee.

Sulla, Sahaajalla ja Vilulla pitäisi olla yhteinen kimppakämppä, jossa voitte halirutistella toisianne silleen herkästi ja joskus vähän rajumminkin. :haart:

Mulla on yleensä todella todentuntuisia unia. Kerran olen jopa nähnyt unta niin että kyseinen henkilö, josta unta näin, nukkui vieressäni ja tapahtumat alkoivat siitä tilanteesta. Ihan kuin oltais herätty. Ne on aika hämäriä. Joskus saa miettiä että oliko joku asia unta vai jopa joku vanha muisto.

Heh, tollanen on varmasti melko outoa. :D Joskus on käyny että on heränny, mutta onkin heränny unessa. Silleen Inceptionmaisesti uni unessa.

Ehkä sun pitää tehdä unista totta? ;)

Koko päivä olympialaisia, huisia on ollut. Huomenna työnteko rajoittaa ikävästi penkkiurheilua. Niin ja salillekin pitäis ehtiä. Mutta naisten pn 58kg finaalin katon ainaski. \o/

Elä sie hulluja puhu! :D Hienoja hetkiä unissa, mutta parempi jättää ne sinne. :)

On nuo mahtavat nuo olympialaiset. Naisten fillarointia ja judoa tullu tänään tsekattua. Naisten painonnoston finaalia areenasta. Jos vielä kattois hieman tuota miesten 56kg:sta tuossa illemmalla. \o/

Elä sie hulluja puhu! :D Hienoja hetkiä unissa, mutta parempi jättää ne sinne. :)

On nuo mahtavat nuo olympialaiset. Naisten fillarointia ja judoa tullu tänään tsekattua. Naisten painonnoston finaalia areenasta. Jos vielä kattois hieman tuota miesten 56kg:sta tuossa illemmalla. \o/

Ei voi voittaa jos ei ikinä lottoa?

Fillarointi oli itse asiassa yllättävänkin jännä kun kelit oli mitä oli. Joka mutkassa oli joku pyörä rutussa. Judo taas oli vähän tylsää kun se Suomen tsirpula tippui saman tien. Meni toisin päin mitä ajattelin noin etukäteen.

Nyt alkaa miesten 56kg työnnöt, pakko mennä :)

Pientä iltapalaa: kanafileet, fetalla ja pekonilla täytetyt paprikat möllöttää uunissa muutaman kevätsipulin ja tomaatin vieressä.

Kuulin tänään hyvän jutun iltapäiväpaliksessa: joku vähän pöhinöissä oleva kaveri asteli baariin tiskille ja kovaan ääneen kailotti "IHAN MITÄ VAAN!!" Baarimikko ihmetteli ja kyseli vielä, että "..niin siis mitä sais olla?" Kaveri jatko samaan tyyliin ja vastas "SIIS PISTÄ IHAN MITÄ VAAN, EI VÄLII!" No baarimikko nappasi yhden lonkeron telineestä, avasi vetskarin ja huljutteli kulliaan hetken siinä lonkerossa, sitten ojensi asiakkaalle. Siis, ihan mitä vaan... :D

Mukavan lämmin sisällä. Jos täällä saa nukuttua niin voi onnitella itseään :D

Mielummin sitä kuumassa nukkuu ku kylmässä. Örgh

Höpö höpö, kylmässä voi lisätä vaatetta ja peittoja, kuumassa ei auta, vaikka miten munasilleen pyörii. Ja ennenkuin joku tulee kehuskelemaan ilmastoinnilla, niin haistakoon paskan :D
Ai niin, Pösökin meni tänään kaupaksi, nyt ollaan taas konkelin varassa.

Mielummin sitä kuumassa nukkuu ku kylmässä. Örgh

No en kyllä välttämättä oo samaa mieltä. Tietysti 15 astetta alkaa jo olla vähnä turhan viileä, mutta viileemmässä saa kuitenkin aina lisää vaatetta. Jos on kuuma ni siinä ei sitten vaan voi muuta kun maata omassa hiessään.

Mun mielestä joku 30 astetta on kämpässä ihan mukava. Ei palele mennä sänkyyn eikä palele aamulla herätä. Nyt on 27 ja suihkusta tullessa palelee. Ei hyvä.

Mun mielestä joku 30 astetta on kämpässä ihan mukava. Ei palele mennä sänkyyn eikä palele aamulla herätä. Nyt on 27 ja suihkusta tullessa palelee. Ei hyvä.

Jumalauta mikä vilukissa! Vedä lisää suklaata ja jäätelöä, niin tulee kunnon ihrakerros, ei palele :D

Pintaveren kierto heikkoa.
Ite käyn aina mahdollisimman kylmässä suihkussa niin virkistyy ja ei palele enään sen jälkeen, myös testotasot pysyy korkealla, kuulemma.

Huonoin yhdistelmä on kuumaverinen + vilukissa samassa kämpässä. Toisella kun on kuuma, on toisella sopiva. Sit ku vähän viilentää, vilukissa vinkuu, kuinka palelee.

Sulla, Sahaajalla ja Vilulla pitäisi olla yhteinen kimppakämppä, jossa voitte halirutistella toisianne silleen herkästi ja joskus vähän rajumminkin. :haart:

Mulla on semmonen kutina, että kämppä tuskin seisois kauheen kauaa omilla perustuksillaan..

Back
Ylös Bottom