Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tääl oli viime yönä aivan huikea salamashow! Pimiää ja taivas vaan välähteli katon yllä.Minä haluaisin nähdä yhden kunnon ukkosen tänä kesänä... pari pientä ukkosentapaista on ollu, mutta niitä ei lasketa.
Tännekki nyt luvattu vaikka mitä hirmu-ukkosia, mutta paskaahan ne sääennusteet on ennenkin ollut. Lämmintä kyllä on ja se onkin hyvä, koska muutenhan tämä kesä on säiden puolesta ollut täys paska.
Oho, mitä siinä unessa tapahtui?
Mua aina harmittaa kun en muista omia uniani. Hirveetä sekametelisoppaa ne onkin, ei sillä.
Mulla on yleensä todella todentuntuisia unia. Kerran olen jopa nähnyt unta niin että kyseinen henkilö, josta unta näin, nukkui vieressäni ja tapahtumat alkoivat siitä tilanteesta. Ihan kuin oltais herätty. Ne on aika hämäriä. Joskus saa miettiä että oliko joku asia unta vai jopa joku vanha muisto.Pääsääntöisestihän ne on melkosta härdelliä, mutta tämä oli kyllä erikoisen selkeä. Tuota siinä oli ihan vain perus hengailua tämän henkilön kanssa ja taisin jopa pyytää treffeille. Näin jälkikäteen mietittynä olihan se sisällöltään melko outo uni, mutta tosiaan se oudoin juttu olikin se selkeä jatkumo tapahtumasta toiseen.
Olipas pirun äkäinen darra, mutta nyt se on vihdoin selätetty!
Olipas pirun äkäinen darra, mutta nyt se on vihdoin selätetty!
tuu meille dokaan. naisiakin on, jolle voit vittuilla.
Miten se sinun uusi ja uljas raitis elämäntapa?
Kuulostais kyl hyvältä. Varsinkin toi vittuilu. Ja dokaus.
Minä ajattelin nyt olla juopottelematta vähän aikaa.
Pääsääntöisestihän ne on melkosta härdelliä, mutta tämä oli kyllä erikoisen selkeä. Tuota siinä oli ihan vain perus hengailua tämän henkilön kanssa ja taisin jopa pyytää treffeille. Näin jälkikäteen mietittynä olihan se sisällöltään melko outo uni, mutta tosiaan se oudoin juttu olikin se selkeä jatkumo tapahtumasta toiseen.
Pistänkö saunan lämpeen?