Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi vittu ku säikähdin. Meni palohälytin päälle ja se piippas ihan vitun kovaa. Kaikuu vieläkin korvissa. Mikähän vika tohonkin tuli, mä todennäköisesti kyl tietäisin jos tässä mun 11 neliön kopissa olis tulipalo.

Kimalaiset on just parhaita. Ne on mun lempparielukoita. Ne on niin paksuja ja lepposia, sit ne vaan pörräilee kaikkialla. Ne on rajuja.

kimalainen.webp

Örgh

2011-07-17+Kimalainen+lennossa.webp

Pörräri gone bulking!

- - - Updated - - -

Ei saatana :lol2: Die Antwoordia lopussa!! :rock:

Mitä vittua tää pakkis sekoilee noiden kuvien kanssa nykyään? Laitoin tohon kaks pörräri kuvaa ja vaan toinen näkyy ja toi mun toinen viesti integroitu tohon ja henki hävitti oman postinsa. Örgh

Mitä vittua tää pakkis sekoilee noiden kuvien kanssa nykyään? Laitoin tohon kaks pörräri kuvaa ja vaan toinen näkyy ja toi mun toinen viesti integroitu tohon ja henki hävitti oman postinsa. Örgh

Mä poistin oman viestini kun huomasin että se video oli jo videot-ketjussa. En tiiä sit oliko turha poisto. Laitetaan ny sit varmuuden vuoksi tänne ettei kukaan missaa mun uutta idolia:

Tolla on vielä paljon lisää videoita youtubessa. Kattelen niitä koko ajan ja repeilen :D.

Edit. En oo koskaan nähny mitään yhtä eeppistä. Mun elämäni on nyt täydellinen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Warlords and Steel Gods Beware!"

Rhapsodyn lyriikat on kyl legendaarisia :D Teräsjumalat :lol2:

Helvetin hieno biisi kyllä.

Noh positiivista on todennäköisesti ainakin se, että selvisit suihkusta.

Todennäköisesti joidenkin mielestä ehkä.

henki: Haha, ei helevetti tuota videota missä joku toinenkin jätkä joraa samaa tahtia. :lol2: Karsta on roids.

Elkee tappako jätskinrakastelijat, mutta tää Mcennedy lidlistä on meleko sammaa shittii ku ne Ben&Jerryt. Onko joku huomannu saman?

Nääh, kai tää täytyy taas nostella mun toimesta. Nukkumishommia ois tiedossa. Öitä siis.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vähän lisää aurinkoa saatu kävelemällä reippaasti pitkin Nykin katuja ja Central Park tuli kierrettyä lähes kokonaan. Upea ilma ja tyhmiä juttuja sekä juustokakku josta oli todettava että yksineläjänä vois korvata seksin tuolla ihanuudella. Jokainen suupala oli kuin orgasmi. :kuola:

Huomenta! Kohta aamutreeneihin... :haart: Että sitä voi ihminen olla pienestäkin niin onnessaan! :dance2:

Toki voi olla, ettei ihan suju entiseen malliin, mut onneks sairaala on vieressä, jos tipahdan kesken kaiken niin voivat raahata suoraan sinne! :D

Bongasin eilen illalla kämpässäni jonkun hirveän, suunnilleen tarantellan luokkaa (:lol2:) olevan hämähäkin! Se on ihan helkkarin vikkelä ja pitkäraajainen eikä sitä saanu napattua millään. Edes huonekaluilla sitä läimiessä ei sitä saanut kiinni. Pitikin nukkua puoliksi silmät auki, jottei se hyökkää yöllä kimppuuni. :nolo: Nyt olen paljain jaloin ja kavahdan kaikkia tuntemuksia jaloissani jos se sattuukin saalistamaan minua. :evil: Onneksi pääsen kohta ulos turvaan! :D

Huomenta rakkaat pakkislaiset! Aurinko virnistää ja taas uusi mukava päivä! Tehkääpä kaikki tästä päivästä elämisen arvonen. :dance2:

[video=youtube_share;DHEOF_rcND8]http://youtu.be/DHEOF_rcND8[/video]

Bongasin eilen illalla kämpässäni jonkun hirveän, suunnilleen tarantellan luokkaa (:lol2:) olevan hämähäkin! Se on ihan helkkarin vikkelä ja pitkäraajainen eikä sitä saanu napattua millään. Edes huonekaluilla sitä läimiessä ei sitä saanut kiinni. Pitikin nukkua puoliksi silmät auki, jottei se hyökkää yöllä kimppuuni. :nolo: Nyt olen paljain jaloin ja kavahdan kaikkia tuntemuksia jaloissani jos se sattuukin saalistamaan minua. :evil: Onneksi pääsen kohta ulos turvaan! :D

Haha, sai kyllä tuo sun kertomus hauskan mielikuvan tästä koko skenaariosta. :hyvä: Nehän tuppaavat iskemään silloin kuin vähiten odotat, eli tässä tapauksessa kun tulet ulkoa... heti sisään astuessa... :evil:

Voi vittu ku säikähdin. Meni palohälytin päälle ja se piippas ihan vitun kovaa. Kaikuu vieläkin korvissa. Mikähän vika tohonkin tuli, mä todennäköisesti kyl tietäisin jos tässä mun 11 neliön kopissa olis tulipalo.

Patteri lpu?

Patteri lpu?

Voi olla, mutta se oli ihan järkyttävän kova se piippaus, ihan korvissa soi (johtui varmaan pienestä tilastakin). Eikös ne yleensä piippaa vaan sillai hillitysti jos paristo on lopussa? Vois olla muuten karu kun toi olis piippi päällä kun en oo kotona.

Back
Ylös Bottom