Siis ei fucky! Ihan vitun naurettavia uutisia. Ei vittu! Kerron alust saakka:Noh, meillä on nyt kaupal jo muutaman kerran ollu yhest nimeltmainitsemattomast vuokratyöfirmast kassalla yks sama tyttö (lue: ruma lortto). Kun sen ekaa kertaa näin, en tyyliin huomannu sitä mitäänsanomatont opiskelijahiirtä (tekee kuulemma opiskelujen ohes välil kassavuoroja, ei vittu mitä tekopyhää huomion- ja arvostuksenhakuu:DD).
Määrätietoinen businesswomie is back home! Ei vittu mikä päivä töis... Ei huoh. Mut taidanpa oikeestaan kertoa jo eilisestä workdaystani, koska sillonhan sain ekaa kertaa säväyttää uudella lookillani niitä vitun lehmiä (heVikotka, leipäosastolutka, teollisbitch... and the others) ja mikä tärkeintä - BOSSIA. ;) Ja sehän tältä tytöltä onnistu!
Ja mistä sit Luolamieheni löysin? Onnelast Onnelast! Ja vieläpä tiskiltä. Meinas herra saada kyl heti alkuun aikamoiset miinukset kun pyysin sitä mulle jotain ylellist tilaamaan (shampanjat mielessä) ja sainkin sit kossukolan. Hetken jo mietin et kumoisin koko litkun sen päälle, mut kundin komeus ja ajatus ilmasesta kännistä voitti. Ja onneks voittikin! ;) Eipä nimittäin aikaakaan kun löysin itteni vessasta kunnon rynkytyksestä! Ihme ettei seinät kaatunu kun se pani (menemään)! Ja kummankin äänet siihen päälle takas kyl aikas kateelliset ilmeet niille jotka meiät näki kun ulos sieltä kopista tultiin!
Bitchy morning (just heräsin;))...! Kohta töihin... huoh. Mut ensin täytyy kyl vähän blogsuu päivitellä, täytyyhän mun pitää lukuisat fanini ajan tasal mis mennään! ;)
Olen tässä nyt hetken lukenut Ultimecian blogia, ja täydellisesti kyllä kyseinen neitokainen välittyy tällekin palstalle! Siis varsinkin tuo juttu niistä vitun rumista lehmistä ja muutenkin kirjoitustyyli on kuin suoraan parisuhde-ketjusta!
Mutta missä päivitykset :(