Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaa herätys olis seiskalta vaikka lomalla ollaan.. Saas nähä miten ihmeessä sitä jaksaa nousta:D Meinaan kun on menny viimeiset pari viikkoa valvoen myöhään ja heräten vielä myöhempään :lol2:

Mut reissun päälle itä-suomeen se olis nyt lähdettävä. Johan sitä tän päivän (anteeksi eilisen, eli maanantain) kökötti kotosalla edellisen reissun jäljiltä. Taas mennään!:)

Ei väsytä. Ajatukset pyörii päässä ja valvottaa. Parin tunnin päästä ois herätys ja töihin...

huomenta taas.

Nyt vituttaa ja niin rankasti.... mä oon niin perkeleen väsynyt työhöni. Onneksi enää 4 viikkoa jäljellä.
Joo minäki oon mutta on niin lyhyt pesti niin en oo kehannu vielä alottaa armottoman vitutuksen valittamista. Ku laitetaan neljän täysin erilaista eri ikästä ihmistä samaan työpaikkaan ja kaikkia vituttaa (muita enemmän kun minua kun ovat pidempää hommaa tehneet) eikä kukaa jaksa puhua mistään eikä edes osaa puhua toisilleen mistään ja kaikki pitää taukojakin eri aikaan ettei vaan tarvii sosialisoitua kenenkään kanssa. Se on hienoo. Ja siinä vaiheessa kun itteä vituttaa vähemmän ja tekis mieli vähän jauhaa paskaa edes ympäripyöreesti jostain niin ketään muuta ei kiinnosta. Loistoduuni :/

Vähä taas menny näin kesälomalla unirytmit sekasin. Tänääki (tai itseasiassa eilen) heräsin 18:00 ja nyt ei tosiaankaan vieläkään väsytä. Mutta tykkään kyl muutenkin enemmän olla yällä hereillä.

Huomenta !

Tänään alkaa, alle kahden viikon pätkä tosin, loma :) Illemmalla kattomaan uusin Bätmäni!

Huomenta, Pyr0n pikku kultapinppelit!

Kahavia nassuun sano kettu kun karhua kutitteli. :dance2:

Diudau. Huomenta kaikille. Onneksi huomasin et kello edistää 7 minuuttia niin ei olekkaan niiiiin kiire töihin vielä. :) Mut menossa pitäisi melkein olla jo. :D

Hyvin alkoi tiistai. Vein poikaa päiväkotiin ja pistin rievun sijasta sen alkkarit laukkuun.. Onneksi lähtöhetkellä vielä tuli tsekattua että uniriepu on mukana!

Eilen 2 h päikkärit klo 18-20, unille uudestaan joskus puolenyön maissa ja sitten herään viideltä siihen kun naapurin mies osoittaa velirakkautta mun ikkunan alla kavereilleen. "I luv u bro...i luv u...luv u too bro!" Piti oikeesti kattoa ikkunasta ulos ikkunasta että mitä siellä tapahtuu ja siinä mun ikkunan alla yks mies istuu maassa, toinen makaa sen sylissä ja kolmas makaa sen tokan sylissä/päällä. Paijailevat toinen toisiaan, hymyilevät, nauravat ja hetken ajan meinasin avata ikkunan ja pyytää kundeja poistumaan sisätiloihin rakkautta osoittamaan. Ja hetken päästä naapurin ovi aukeskin ja sinne ainakin yks heistä meni. Jee, tais olla naapuri siis.

Jollekki duunarille oli liikaa kun jätin sen firman ransitilla valoissa. Hetken päästä pyyhäls ohi ihan kyrpä ottassa Primastarilla :lol2: oevoe..

Huomenta! :)

Vihdoinkin tänne on luvattu kesäkelejä vesisateen ja kylmän tuulen sijasta, pitää siis painua pihalle ja siistiä puskia, rikkaruohot meinaa vallata mun hienot istutukset! :evil:

Back
Ylös Bottom