Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^^^^Se on jännä, kun mitä vanhemmaksi ihmiset tulee, niin sitä enemmän ne alkaa tarjoilemaan ruokaa nuoremmille. Mummokin on surun murtama aina, kun ei herkkuleivos triplakuorrutteella, mansikoilla ja kermajäätelöllä kelpaa. Kaikkea herkkua ois tarjolla. Sanoo aina, että voi silloin kun te olitte pieniä... :D

Töissä. Ei ihmeitä, oikeen tekemistäkin ilmaantu. Kohta hiki lentää!

Voi että kun väsyttää, tekis niin mieli mennä takas kotiin nukkumaan. Kaikilla täällä töissä vähän samat fiilikset.

Munkin tekis mieli mennä kotiin nukkumaan. Vieläkin ihan kauhea olo viikonlopusta :D

Ektoplasma teki tehtävänsä siis. :D

Kai se on viimein avattava suunsa täälläkin...

Suositelkaas jotain hyviä leffoja. Ei lasketa huonoksi puoleksi, jos uppoaa aivot narikkaan -kategoriaan :D

miksi viikonloppu vanhemmilla tarkoittaa aina sitä, että syödään kokonainen sika ja sata suklaamunaa? Vatsaan sattuu ja kakattaa.

Siksi sinne vanhemmille mennäänkin. Kun porukoille pääsee, niin ensiksi pitkälleen sohvalle odottelemaan, että huudetaan "syömään" ja sitten ruokapöytään. Täyden vatsan kanssa sitten tuijottelemaan telkkaria (esim. Formuloiden kisa), ja sitten kun lähtee takaisin kotiin päin, niin yleensä sieltä tulee ruokaa mukaankin, koska äiti on bongannut duunista halvalla. Ihan normaali sunnuntaiohjelma :D

Nous tämä flunssa ihan uudelle levelille! Nyt ei kärsi niistää ollenkaan ku sattuu nenäonteloihin ihan helvetisti... Huhhuh, ei taida tänäänkään kehdata salille lähteä :(

Mä haluun vaan salille! Koska tää kesälomakausi loppuu. Tänäänkää tullu ku yks kasvo lisää duuniin.. Ja kaks lähti.

Tää olis kanssa väsy. Työtehot on vähä hukassa, mut olenpa suunnitellut tän viikon treenit, et huonomminkin vois olla.

Ha hah!
Huomenta. :)
Aamupalat syöty ja reenit reenattu. :dance:

Nyt jo?? Treenaatko aina aamusta? Mä treenasin joskus ennen duunia, mutta enää ei pysty ku pitää poikaa viedä pväkotiin..

^^^^Se on jännä, kun mitä vanhemmaksi ihmiset tulee, niin sitä enemmän ne alkaa tarjoilemaan ruokaa nuoremmille. Mummokin on surun murtama aina, kun ei herkkuleivos triplakuorrutteella, mansikoilla ja kermajäätelöllä kelpaa. Kaikkea herkkua ois tarjolla. Sanoo aina, että voi silloin kun te olitte pieniä... :D

Oon aika varma että miehen mummo vihaa mua. Oon gluteenivammainen joten en ikinä ota sen tarjoamaa pullaa kahvipöydässä. Toinen mummo oli askeleen edellä ja kaivoi pakkasesta jäätelöpaketin :D

Joo ei siinä syömisessä mitään vikaa ole mutta mun vanhemmat on vähän raskassoutuisia enemmän kuin harvoin.

Cruisin California <3
Tampereella menossa. Klo 14:10 lähtee ilmalaiva. Oujee :)
Tuo sopis aika hyvin Kairallekin reissubiisiksi, mä voin niin kuvitella kun tyypit kruisailee tukka hulmuten pitkin routeja auringon paahteessa :)

"(Go go go! ) turn up the beat, yeah
(Oh oh oh! ) I wanna feel it
(California) don't you wish that you could come
Cause we're never going home till the summer's all gone "

Back
Ylös Bottom