Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta monnit.
Alkais vähän kiinnostaa massakausi nimittäin joo kyllä. Pitäisköhän :whip: Jos vetäis tän viikon viel dieettiä ja sit se olis siinä. Vähän kiinnostais.

Heh:
fpf602.png

Huomenta! Eiku töihin...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta! Se ois syksyllä lähdettävä tanssikurssille, siitä voi tulla lystiä :D

Sun mielikuvat liitelee aina kyllä ihan ihme korkeuksilla. Todellisuus kuitenkin lähempänä tätä :D

Huomenta !

Masu sekaisin.. rankka vkl :D

"... I know you heard that bass bumpin' in my trunk, a-haa,
Bum-bumpin' in my trunk, bum-bumpin' in my trunk, a-haa ..."

Ja maanantaita pakkis-murusille :)

Jos siellä on tommosia partnereita niin mäkin alotan. Heti.

Sun mielikuvat liitelee aina kyllä ihan ihme korkeuksilla. Todellisuus kuitenkin lähempänä tätä :D

Heti palauttamassa maanpinnalle :D Pysyn jyrkästi oman videon kannalla, kyl me saadaan sunkin peppu vielä pyörähtelemään noin ;)

miksi viikonloppu vanhemmilla tarkoittaa aina sitä, että syödään kokonainen sika ja sata suklaamunaa? Vatsaan sattuu ja kakattaa.

Mie luulin että tää on mummojen juttu.

Huomenta pakkis! Onpa kiva maanantai. :whip:

Mie luulin että tää on mummojen juttu.

Huomenta pakkis! Onpa kiva maanantai. :whip:

Mun mummo on aina vaan päissään :D ja eikös nuo vanhemmat jo pikkuhiljaa ala vanhuksista käymään, ainakin elintapojen perusteella.

Onhan ne hetken aikaa ihan jees mutta ei hitto kun olen onnellinen kun sain lähteä omaan kotiin :haart:

Huomenta kaikki! Aamuaerobisella käyty juoksentelemassa ja olihan se ihanaa. :haart: Kohta töihin taas. Sitä ennen aamupalaa rauhassa.

Olipas jotenkin sohelo olo kotoa lähtiessä. Olin pyöräilly 4km ku tajusin, että mullahan jäi fillarin lukko himaan. Eikun siis ympäri ja takas kotiin sitä hakemaan. Kotona sitten selvis, että olihan se kuitenkin repun pohjalla perjantain jäljiltä...

Mun mummo on aina vaan päissään :D ja eikös nuo vanhemmat jo pikkuhiljaa ala vanhuksista käymään, ainakin elintapojen perusteella.

Onhan ne hetken aikaa ihan jees mutta ei hitto kun olen onnellinen kun sain lähteä omaan kotiin :haart:

Mulla on vanhemmilla sama juttu. Syödä pitäs kaiken aikaa, sapuska on vaan vähän umm.. mautonta.
Lisäksi välimatkaa on 400km (luojan kiitos) niin joutuu 2 päivässä rundaamaan koko pitäjän läpi.

Back
Ylös Bottom