Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ole. Oli kuiteski! :)

ps. en mie kerro kellekkään.

Nappaa talteen sit! Ei niitä passaa hukata pidemmäksi aikaa. :)

Nappaa talteen sit! Ei niitä passaa hukata pidemmäksi aikaa. :)

Voin ottaa, jos törmään. Mutta mie olen kuullu, että joku on selvinny jopa 27 vuotta ilman... :rolleyes:

Voin ottaa, jos törmään. Mutta mie olen kuullu, että joku on selvinny jopa 27 vuotta ilman... :rolleyes:

En usko! Trollaat kuiteski. :)

Ärsyttää kun autohifistejä on ilmeisesti niin vähän ettei löydy hyvää suomalaista foorumia kyseiselle aktiviteetille. Jotain löytyy missä on äkkiselaamalla 14-16 eri kävijää.. :jahas:

^^Trollaisinki! Son tosi juttu. :)

Jos sitä sitten alkais kattoo vaihtoehto ykköstä. Kelloki kyllä jo paljon.. Mutta eipä tässä muutakaan jaksa. :D

:zzzz:

Menis jo tää darra ohi :D Ei se vanhalla ole mitään helppoa..

Ei jumalauta suoraa huutoa nauran täällä :lol2: :lol2:

Tiesin että kopiovastaavaan voi luottaa lääkkeeksi vitutukseen. Ei jumalauta 17 kopioo minuutissa :lol2: :lol2: :lol2: Naapuri varmaan repii rektumiaan ku huuvvan täällä yksinäni :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei jumalauta suoraa huutoa nauran täällä :lol2: :lol2:

Tiesin että kopiovastaavaan voi luottaa lääkkeeksi vitutukseen. Ei jumalauta 17 kopioo minuutissa :lol2: :lol2: :lol2: Naapuri varmaan repii rektumiaan ku huuvvan täällä yksinäni :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vittu mun tietokonetuolin käsinoja repes irti ku röhnötin. Ihan kun ois varaa ostaa uutta... Ryää!

Back
Ylös Bottom