Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Inhoan kyllä lapsia aika paljon. Abcilla kun kävin niin porukkaa ja etenkin lapsiperheitä aivan saatanastee. Ois vaan tehnyt mieli potkia ne mennessään kumoon kun pyörivät jaloissa.

Inhoan kyllä lapsia aika paljon. Abcilla kun kävin niin porukkaa ja etenkin lapsiperheitä aivan saatanastee. Ois vaan tehnyt mieli potkia ne mennessään kumoon kun pyörivät jaloissa.

Se siitä väkivallan vastustamisesta. :D

^Eikö läskien sanota olevan leppoisia? Ehkä olet oikeasti sisäisesti kireä? :D

P.S. Onko kukaan nähnyt aivojani, taisin hukata ne jonnekkin hetki sitten..? :lol2:

^Eikö läskien sanota olevan leppoisia? Ehkä olet oikeasti sisäisesti kireä? :D

P.S. Onko kukaan nähnyt aivojani, taisin hukata ne jonnekkin hetki sitten..?

Kävin pyörälenkillä ja siellä meni sellaset tosi söpöt pikkuset aivot tien yli.

Tosin aika kauas ne ois kerenny jos ne sun oli.

Kävin pyörälenkillä ja siellä meni sellaset tosi söpöt pikkuset aivot tien yli.

Tosin aika kauas ne ois kerenny jos ne sun oli.

Eikö mun nopeudesta ole vielä kuultu tällä saitilla? Mut jos ne pienet oli, niin epäilen, ettei ne ole minun sittenkään. :)

Ne on ne sienet.

Nääh, epäilen nappeja.

YH ilta lopuillaan. Jännästi rupee väsyttään kun viime yönä meni 4:30 nukkuun. Tai tais se jo viis olla..

Eikö mun nopeudesta ole vielä kuultu tällä saitilla? Mut jos ne pienet oli niin epäilen, ettei ne ole minun sittenkään. :)

Ei ole. Oli kuiteski! :)

ps. en mie kerro kellekkään.

Back
Ylös Bottom