Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onpa jännä juoda vettä puhtaasta lasista pitkästä aikaa!
Paranormal activity. Se ensimmäinen. Minulla on vieläkin traumoja.
Tää kuulostaa jo hyvin huolestuttavalta. :wtf: Onko kaikki varmasti hyvin?
Kyl mä luulen että on jos ei se pidättäydy suklaasta ja roskaruuasta.
Mitäs jos lähen salille ja lenkille???!
Se olis kuulkaa viimeset omin neuvoin tehdyt treenit nyt takana. Seuraavan vuoden voi keskittyä vaan tekeen niinku käsketään, helppoo hommaa :D
Se olis kuulkaa viimeset omin neuvoin tehdyt treenit nyt takana. Seuraavan vuoden voi keskittyä vaan tekeen niinku käsketään, helppoo hommaa :D
:thumbs: Great job, dude. Äläkä vaihda vastausta!
fakfak being polite i'm goin..TIT DIDI TI DI WÄÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!! 
Oiskohan se aika syventyä lehevojen maailmaan. Nyt onkin paha, että kumman sitten valitten. 1. vai 2. Ykkönen kiehtois kyllä, mutta toisaalta kakkonen...
Ei, kyllä se on kakkonen.
Sori ny sisko, mut se oli jossittelua.
Sullaki ilmestyy haamutekstiä! Mitään kakkosia, ykköstä se olla pitää.
Savo-Makenpa hyvinki sain hommattua itelleni koutsiks. Osaa muuten ihminen olla innoissaan näinki yksinkertasesta asiasta :D Ei oo joka treeni ohjattu, olis aikamoista matkustella täältä peräkyliltä Ouluun monta kertaa viikossa.Savolainenko se sua vuoden treenaa vai joku muu? Joka treeni ohjattu?
Eeipä oo jton ohjelma tää.. Isä on innostunu taas nostaan veteraanien sarjassa painonnostoa, tuumasin hommata sille lahjaks jto:lta ohjelman ku täyttää kohta pyöreitä. Tiiä vaikka nähtäis tulevaisuudessa tuoki vanha patu EM-lavoilla ;) On aina kiskonu raakana rinnalle, ja silti tulosraja lähestyy kovaa vauhtia. Uskon että vois olla ihan mitalin syrjässä kiinni, jos oppis työntään kyykyn kautta ja tempaseen kakkosvedon epäkkäillä eikä käsillä.Toivottavasti otit jto:lta. Saat ainakin rahoilles vastinetta.