Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pah, ei kesäsateessa palellu. Jos oon lenkillä pyörällä niin se sade on rentouttavaa koska se ei ole kylmää - syksyllä sitten eri kun lämpötila heiluu siinä nollan hujakoilla.
Ei palellu? Suomessa? Ulkona on 15 astetta lämmintä.

Onneksi enää ei sada, joten vois käydä vetäseen jonku 40 kilsan lenkin. :)

pt personal trainer?? Semmostako nyt etit?

Mä en eti (vielä), mutta yks tuttu avaamassa uutta kuntista tonne Kamppiin ja ne hakee sinne personal traineria, eilen oli haastiksia ja nyt olivat saaneet tuollaisen hakemuksen missä kuvassa oleva mies seisoo housut kintuissa posettelemassa. :D Miettivät vain, että mitäköhän tälle miehelle pitäisi vastata..? Ovat vähän hämmentyneitä...

Aurinko paistoi, nyt tuli pieni kuuro. Jos lähtisi porukoilla käymään, siellä saattaisi olla ruokaa. Ellei koira ole syönyt kaikkea.

Oli hyvä lenkki tovi sitten ja hyvää ruokaa sen jälkeen. Ja hyvää jäätelöä ja kahvia ruuan jälkeen. Kaiken tän hyvyyden putken katkasee se, että pitäs taas venytellä ja tiskata sen jälkeen. Sitten tosin vois suunnata Suomenlinnaan syömään jotain hyvää evästä ja juomaan pari hyvää olutta.

Lenkistä kun tuli puhe, niin nyt kyllä maistuisi uunilenkki reilulla juustolla, ja perunamuussilla!

Hieman hävytöntä ruokaa tommonen, mutta hyvää. Kunnon perunamuusi, mihin on laitettu voita ja kaikkea :kuola:

Oli hyvä lenkki tovi sitten ja hyvää ruokaa sen jälkeen. Ja hyvää jäätelöä ja kahvia ruuan jälkeen. Kaiken tän hyvyyden putken katkasee se, että pitäs taas venytellä ja tiskata sen jälkeen. Sitten tosin vois suunnata Suomenlinnaan syömään jotain hyvää evästä ja juomaan pari hyvää olutta.

Jätkä elää unelmaa. Unohda suosiolla se venyttely, siitä ei ole muuta ku päänvaivaa. Ei meistä mitään notkeita tule vaikka mitä tekis. Mitä söit? Pitänee itekin alkaa varmaan pikkuhiljaa harkitsemaan ruuanlaittoa, johan tässä on kohta 17h mennytkin edellisestä syömisestä. Ensin tosin vois käydä toisen kerran kattelemassa kesäistä kaupunkia kävellen

Hieman hävytöntä ruokaa tommonen, mutta hyvää. Kunnon perunamuusi, mihin on laitettu voita ja kaikkea :kuola:

Todella eroottinen ateria. Voisi melkein ensi viikolla pyöräyttää tuollaisen aterian.

Makkarasoppa tuoreen ruisleivän kanssa olisi myös aika kova sana näin kuumana kesäpäivänä.

Todella eroottinen ateria. Voisi melkein ensi viikolla pyöräyttää tuollaisen aterian.

Makkarasoppa tuoreen ruisleivän kanssa olisi myös aika kova sana näin kuumana kesäpäivänä.

Itse olen suuri ruisleipä+hernekeitto -yhdistelmän fani. Viime viikonloppuna sai juhlissa vanhaa kunnon voileipäkakkuakin, se on jumalten ruokaa se. Parin viikon päästä varmaan uudestaan, kun oma neljännesvuosisata tässä maailmassa tulee täyteen

Itse olen suuri ruisleipä+hernekeitto -yhdistelmän fani. Viime viikonloppuna sai juhlissa vanhaa kunnon voileipäkakkuakin, se on jumalten ruokaa se. Parin viikon päästä varmaan uudestaan, kun oma neljännesvuosisata tässä maailmassa tulee täyteen

Tuokin yhdistelmä toimii hyvin. Hernekeitto kunnon määrällä lihaa on kyllä mahtava makuelämys. Toki mausteeksi sinappia.

Jätkä elää unelmaa. Unohda suosiolla se venyttely, siitä ei ole muuta ku päänvaivaa. Ei meistä mitään notkeita tule vaikka mitä tekis. Mitä söit? Pitänee itekin alkaa varmaan pikkuhiljaa harkitsemaan ruuanlaittoa, johan tässä on kohta 17h mennytkin edellisestä syömisestä. Ensin tosin vois käydä toisen kerran kattelemassa kesäistä kaupunkia kävellen

Pakko yrittää ton putkirullauksen ja venyttelyn kanssa saada edes jotenkin paikkoja auki kun ei oikeen rahat riitä joka viikko hierojalla käymiseen. On niin helvetin jumissa kaikki paikat :D Ostin jonku tomaatti-mozarellapasta pussin ja siihen sitten sekaan jauhelihaa ja sipulia. Jälkkäri oli vaniljajäätelöä Pandan täytelakritseilla höystettynä.

Huomenta! Nyt alko sit tupakkalakko, saas nähä kui pitkäl menee

No nyt on elämä taas raiteillaan. Kummipoika pääsi sairaalasta kotiin, kaikki ok, joten Kairallakin taas kaikki hyvin :) Vatsa täynnä kiinalaista, laukussa uudet käytännölliset (ja halvat) kengät. Illalla leffaan. Muutenkin on mieli hyvä :) Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.

Kaira on kyllä joka toinen päivä tollanen happyhappyjoyjoy ja sitten joka toinen päivä fakjuumutterfukkers :D

Vahta täynnä kinuskeja? Karnevaali! Eiku kannibaali.. kinuskia.. :kuola:

Kinuski on kyllä nomnom. :kuola:

50 kilsan lenkki vedetty, lihapullat paistumassa uunissa. Ruokaa odotellessa karpalolonkeroa ja Kaatissäkki. :haart: Kelpaa.

Kinuski on kyllä nomnom. :kuola:

50 kilsan lenkki vedetty, lihapullat paistumassa uunissa. Ruokaa odotellessa karpalolonkeroa ja Kaatissäkki. :haart: Kelpaa.

Meitsi. öhöhöhöhöhö

Kaira on kyllä joka toinen päivä tollanen happyhappyjoyjoy ja sitten joka toinen päivä fakjuumutterfukkers :D

Ei kyllä mä oon ihan joka päivä molempia sopivassa suhteessa, eli olen siis kaikenkaikkiaan ihan keskiverto persoona :D Ei, eilen illalla ja tänään oli vaan aika murheista kun 5-vuotias kummipoika kiidätettiin sairaalalle epäilyksenä, että on mahdollisesti päässä poksahtanut verisuoni tms. Yöksi jäi tarkkailuun ja oli vähän huonosti tietoa saatavilla niin vaivaa kai tuo.

Back
Ylös Bottom