Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta !

:lol2: Oot kyllä mahti. Mut mulla on lasten kanssa vähän samoja viboja, tahtovat kovasti ihastua. Oon kerran istunu viikon samoissa tiloissa yhden pikkutytön kanssa, joka halus läpsytellä koko ajan. Ihan. Koko. Ajan. Olin opettanu sille erehdyksissäni jonkin läpsyttelyleikin ja jumankavi se ipana muisti sen vielä puoli vuotta myöhemminkin :D

Kun skidit jostain innostuu, niin se ei ihan heti lopu. :D Erehyppä joskus nostelemaan ja "lennättää" niitä, niin sitten pitää heitellä naperoa ympäri kämppää seuraavat 6 tuntia.

Huomenta ihmiset :) Ja Fuxille tietysti hyvin miehekkäät onnittelut!

Kun skidit jostain innostuu, niin se ei ihan heti lopu. :D Erehyppä joskus nostelemaan ja "lennättää" niitä, niin sitten pitää heitellä naperoa ympäri kämppää seuraavat 6 tuntia.

Oon erehtynyki :D kummipojan kans on joskus vähä helisemäs ku jätkällä on järkyttävästi energiaa hyppii vaik trampalla, mut kummitäti-Kairalla mittari piiputtaa viiden minuutin jälkeen.

Huomenta kaikille. Tulin yövuorosta ja aurinko paistaa, eikä väsytä yhtään. Nyt lasten kanssa kaupunkiin hakemaan kamerakaupasta 7D, sitten koko porukalla mehtäretkelle kanttarelleja kahtelemaan.

Oon erehtynyki :D kummipojan kans on joskus vähä helisemäs ku jätkällä on järkyttävästi energiaa hyppii vaik trampalla, mut kummitäti-Kairalla mittari piiputtaa viiden minuutin jälkeen.

Kyllä se Aki tän ties: Annat pikkusormen niin se vie koko käden. Varmasti puhu skideistä. :D

Onnea JP Fux! :whip:

Huomenta söpöliinit.

Saatte muuten onnitella minua syntymäpäiväni johdosta.

Huomenta kaunokainen, ja onnea kesän lapselle. Parhaalla kaverillani on sama synttäripäivä, ootte samiksii.

Kyllä se Aki tän ties: Annat pikkusormen niin se vie koko käden. Varmasti puhu skideistä. :D

Ja ihan vissiin! Kummipoika on nyt oppinu lukemaan ja menee eskariin vuotta aiemmin kuin muut muksut. Olivat joku aika sitten ajaneet tästä ohi ja kun poju oli hoksannu Jyväskylän kyltit niin kuulema kauhee huuto et mennää Kairan luo! En mä voi siis oikeestaan ihan läpeensä paha akka olla. Tuoreemman kummipoikapaketin kanssa ollaan päästy vasta kakkavaippasektorille ku heppu on vasta 2,5kk vanha. Mut kyl mä viel opetan sille juttuja... :D

Tulin sitte toimistolle, ei jaksanu pitää etäpäivää ja puhella seinille.
Joku selvästi tunnisti mut salilla muttei sanonu kuin moi.. Tunnusta!

Hoomenta horot ja homppelit ! Pekka Pouta lupas täys rentoutumista ja ison lastin mömmöjä mukaan, puhelin jää himaa ei tarvi kuunnella sitä vittumaista pirinää ja viel vittumaisempii paska lässytyksii, ( paitsi et naikkonen mukana.. ) poskien hekumallista punotusta ku teini homolla herculeksen ovella ensi kertaa ( pitkän minigolf pelin jäljiltä )

alasti aurinkoo laiturilla välilihaan rusketusta ja mulkun huljutteluu pohjamudissa näperrellen voikukista samal seppelettä kapteenillle joka noutaa mut salattuun saareen tutkimaan lintujen esineellistämistä lähietäisyydestä, kapakkatappelut vaihtuu alaston painiin hyttysten kanssa, pubiruusut vaihtuu seireeneihin sekä meren-neitoihin, kaupungin saatanan ruma ulkoinen "habitus" vaihtuu luonnottoman kauniiseen eedenin puutarhasta syntyneeseen satukirjan metsikköön

peuroja peuhaa ja kala nappaa, karhuja ja poroja voi löytyää ( luonnossa kaukana kaikesta kaupungin hälinästä kaikki on mahdollista ) , ainoa TYÖ on lihapakettien avaus ja nuotion sytyttäminen, ne sanoo et oon täyspäivänen rentoutuja ja palkaks täst kaikesta saan hyvän mielen samal ku jengi tääl vittuuntuu elämänsä tyhjyyteen/ tylsyyteen/ mitättömyyteen...Lista vois jatkuu loputtomiiin..Toisinaan joutsenet parittelee niin lähellä että sä jopa haistat touhutipan

aivan uskomattoman kauniit jumalalliset linnut lentää sun olalle laulelemaan ihan mitä vaa sä ikinä haluat ja synnyttää siinä sivussa poikueen sulle, illlalla/ aamulla/ yöllä / päivällä koskavaan kun mieli tekee nukkua AINA tuuli on silittelemässä meren tuoksullaan sinut uneen, joutelaisuus suutelee hyvän yön muiskun poskelle ja tekemättömyyden ihanuus ajaa kondoolilla ranskan halki espanjaan iltasaduksi, puiden herkkä lepertely aamuruskossa toivottaa sinut tervetulleeksi pois unesta kun heräät, hiljaisuus on kuurouttavan kuumottavaa kun ainoa mitä kuulet lintujen laulun ja merestä syntyneen aallon romanttinen loiskeen lisäksi on puiden oksien rakastunut läpsintä toisiaan vasten. Kuvailua luonnon helmassa, alasti peuhaamista neitseellisen sileessä rantahiekassa

kuutamakuiskuttelua hyttysten kanssa, marjoja sekä tatteja poimiessa voi mansikan punertava erektiosta kipu kumpuavan kova terska eksyä eukon takalistoon oksien kannatellessa kauniita olemuksiamme, tikka lentää minigolfin ohessa mutta silti aikaa jää takan äärellä rentoutumiseen (hierontaa?) rantasaunasta on aina yhtä ihanaa juosta aataminasussa uimaan hiljaisuutta huokuvaan ikuisuuden avaraan mereen jossa vain vesi on rajana, vahvoilla käsivarsillani kaadan puun ja hien kyllästämänä kauniin kehoni jokainen lihas tekee saumatonta työtä vuollessani avovaimolleni tikkua vaahtokarkkien krillausta varten, heinikkö kutsuu vienolla vinkuvalla äänellään makoilemaan katselemaan taivasta joka on täysin pilvetön ( lukuunottamatta yhtä joka on sydämen muotoinen ) hyvät viikonloput kaikille ! :)

Taisit löytää sienet jo, mutta hyvää B-luokan reissua. A-luokan reissuhan on se kun ei oo naisia mukana..

Olisit pistänyt tekstin ostiin lukemisen helpottamiseksi.. En jaksanu loppuun lukea tollasta sanojen oksennusta.

Ja tänään kun piti nukkua pitkään, plääh. Kai sitä vois mennä jynssään vessaa hammaharjalla, ei tuolla rannallakaan tarkene. Ei oikein nappaa lähteä lenkillekkään kun ilta ja yö mennään elefantti marssia erään kanssa:)

Back
Ylös Bottom