Onneks olokoon, ja huomenta.Huomenta söpöliinit.
Saatte muuten onnitella minua syntymäpäiväni johdosta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneks olokoon, ja huomenta.Huomenta söpöliinit.
Piti ottaa ihan etäpäivä tänään ja hilppasen 10.45 näytökseen itte :DJep! Lähen töistä jo puolenpäivän aikaan katsomaan bätmäniä.
Huomenta söpöliinit.
Onneksi olkoon. Tein melkoisen aamukakan synttäriesi kunniaksi!
:lol2: Oot kyllä mahti. Mut mulla on lasten kanssa vähän samoja viboja, tahtovat kovasti ihastua. Oon kerran istunu viikon samoissa tiloissa yhden pikkutytön kanssa, joka halus läpsytellä koko ajan. Ihan. Koko. Ajan. Olin opettanu sille erehdyksissäni jonkin läpsyttelyleikin ja jumankavi se ipana muisti sen vielä puoli vuotta myöhemminkin :D
Parasta vanhana kääkkänä olemisessa on se, että saat olla omituinen ja nuorten on käyttäydyttävä kohteliaasti ja nieltävä tempauksesi.
Ja Fuxille tietysti hyvin miehekkäät onnittelut!Kun skidit jostain innostuu, niin se ei ihan heti lopu. :D Erehyppä joskus nostelemaan ja "lennättää" niitä, niin sitten pitää heitellä naperoa ympäri kämppää seuraavat 6 tuntia.
Oon erehtynyki :D kummipojan kans on joskus vähä helisemäs ku jätkällä on järkyttävästi energiaa hyppii vaik trampalla, mut kummitäti-Kairalla mittari piiputtaa viiden minuutin jälkeen.
Huomenta söpöliinit.
Kyllä se Aki tän ties: Annat pikkusormen niin se vie koko käden. Varmasti puhu skideistä. :D
En mä voi siis oikeestaan ihan läpeensä paha akka olla.
Oletpas, älä yhtään yritä venkoilla siellä.

Taisit löytää sienet jo, mutta hyvää B-luokan reissua. A-luokan reissuhan on se kun ei oo naisia mukana..