Ephemeral
Banned
Mä oon kyllä epäpätevin metallimies ikinä :D
No jaa, nyt rupes luonnistuu. Kaikkea sitä omat hommat teettää :D Taino isin hommat..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon kyllä epäpätevin metallimies ikinä :D
Vittu eiks tääl oo kenttääkää tääl työmaal. Hohhohhoijjaa. Ihme betonibunkkeri
Toistaseks ei-kiinnostaa/mielenkiintosta, puhetta ja pelottelua kokoajan hirveestä työmäärästä ( taitaa olla duunarinpaskapuhetta) mutta mielummin olisin kuitenki himassa. Suomessa on kiva elää. Kyl täs on jotai ihmisten töitä päästävä tekee prkl.
Sä oot laiskan kuulonen ihminen, Epheä lainatakseni: Säkki.Toistaseks ei-kiinnostaa/mielenkiintosta, puhetta ja pelottelua kokoajan hirveestä työmäärästä ( taitaa olla duunarinpaskapuhetta) mutta mielummin olisin kuitenki himassa. Suomessa on kiva elää. Kyl täs on jotai ihmisten töitä päästävä tekee prkl.
Vee-ille sanoi:Sä oot laiskan kuulonen ihminen, Epheä lainatakseni: Säkki.
Nyt jo on toivoa päästä leikkauspöydälle lähitulevaisuudessa, hoitsu kertoili tulevasta pikku leikkauksesta, sanoi että sen jälkeen on pari viikkoa liikuntakieltoa (ainoastaan kävely on sallittua)... Sen jälkeen katsoi minua hyvin epäilevästi ja totesi vielä "se tarkoittaa sitten että sinne treeneihin ei lähdetä eikä tanssita mitään ylimääräistä". Mistäköhän se täti arvasi että tulee olemaan vaikeaa malttaa olla kokonaan liikuntakiellossa ja liikunta houkuttelee kuitenkin. :DNäin karhun maastossa aamulla. On hyvä mieli sen jälkeen koko päivän:dance2:
Näin karhun maastossa aamulla. On hyvä mieli sen jälkeen koko päivän:dance2:
En. Karkasi niin nopeasti, että vaikka olisi ollut järkkäri kaulassa, olisi jäänyt kuvaamatta. Karkotettiin se koiran kanssa mustikkakorvesta jo aikaisemmin, se kuultiin. Jäi sitten odottelemaan vähän matkan päähän tien varteen, ja kun mäntiin perässä päästi muutaman kymmenen metrin päähän. Oli nallella kiire, kun tajusi, jotta ukkohan se perkele on tuossa. Paska vaan ripisi jälelle, siis karhultaSaitko kuvattua?

Karhukoira juu. Reagoi varsin voimakkaasti, ekassa paikassa meinas jälitysliina karata käsistä.Mitäs koiras?
Onko siulla ihan karhukoira vai?
Yritin olla Ephe ja söin aamupalan päälle roiskeläpän. Nyt on maha kipee. Yöööh :(