Ihmiset virkistyis ihan sikana jos netti pistettäis poikki. Tosin itsareita tulee alkuun huolella.
Perkule, nyt on ukolla pahat mielessä! Ei mitään tulis vaan itsareitahan tulee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihmiset virkistyis ihan sikana jos netti pistettäis poikki. Tosin itsareita tulee alkuun huolella.
Tietysti kaikki niitä kotihommia tekee, mut voi just keksiä jotain ylimääräisiä ei-pakollisia projekteja. Toi maalauskeissi esimerkiks on just hyvä. Ja toki koko perheen ruokaostosten kantaminen jo käy selän päälle, mut autokeikalla voi ostaa suurimman osan ja sit käydä erikseen hakemassa jotain pientä. Mä esimerkiks käyn joka aamu ostamassa mun aamurahkan kaupasta erikseen ihan vaan sen takia, että on kiva kävellä ja näkee siinä samalla ihmisiä ja aamulla kassatkin mielellään vaihtaa muutaman sanan kun ei oo vielä jonoo. Ei ne asiat kaikilla tarvi olla samoja tietenkään, mut ihan esimerkkinä nyt vaan heittelen näitä. Varsinkin polvioperaation jälkeen oli pakko keksiä iloa pienistä asioista ja olla luova, kun ei vaan päässyt kovin helposti liikkumaan. Mut sit kävin katselemassa urheilukisoja (katsomossa muuten tutustuu ihmisiin hyvin), talvella kävin mm. ampumahiihtokisoissa piipahtamassa ihan vaan huvin vuoks jne.Joo no tottahan mä imuroin kerran viikossa, tiskailenkin joka toinen pvä, laitan ruokaa sun muuta, lapsen kanssa häärimistä ja välillä kaupassakin kävellen (me vaan syödään niin sairaasti että ne kassien kotiin tuonti on 500 kalorin keissi).
Jotenkin vaan tuntuu että välistä tylsää ja istuu vaan koneella (töissä ja kotona). Noihin arkiaskareisiin kun ei uppoa kuin tunti max 2 päivässä. Perse kasvaa ja naama paisuu. Kait se on vähän kaikilla samanlaista. Sosiaalinen media tehny hallaa.
Kohta pitäs vaihtaa kahden huoneen paikat keskenään, pojan ja tietsikkahuoneen. Siinä on maalausoperaatiota ja vähän kaikkea. Vaimon idea, kuis muuten ;)
Lähinnä tota ainaista asennehöpötystä. Ei se asenne kuule tee autuaaksi joka helvetin kerta. Onhan se selvä homma jossain myyntihommissa että huonolla asenteella ei pääse edes alkuun, mutta että perkeleen asiaan täytyy toitottaa että "Sul on vaan huono asenne!" :face:

Täällähän ihan laiskistuu -.-; Jahtaan yhä hipunevaa treenimotivaatiotani. Olisi enää kuukausi aikaa treenailla ja sitten olisi aika pakata kamppeet ja vaihtaa maisemaa.
Mihi sä lähdet ?
EDIT: Meillä on töissä 3/18 tässä tilassa missä oon. Tosi jees hommaa. Kypsyttää.

Kyä luisti reeni
Oliki illalla sen verta vitutusta ja masennusta ilmassa, että ihmekkös tuo :D
Tuttu tunne viime aikoina...
Kohta salille rankasemaan ittiä. :whip:
Näin taas hölmöä unta. Olin Sanzen luona sängyssä alasti ja hän kertoi minun olevan pettymys livenä, koska näytän kuvissa isommalta kuin oikeasti olen. Kaiken tämän lisäksi sängyssä oli toinenkin mies, sellainen kikkarapäinen ja risupartainen tosikynis. Nyt tarvittaisiin kipeästi petiten unientulkintasivustoa.
HAHA :D Välillä näinkin päin! Olikoha se toinen sitte Pernod?![]()
Huh, onneksi minulla ei ole kikkarapäätä, muuten kuvailu osui hyvin minuun. Pelottavaa!
- - - Updated - - -
Perkule, pitäis lukea tarinoita pitemmälle ennenkuin kirjoittaa. Mutta kuten totesin, en voinut olla minä. Jollen sit ollu käyny vetää permistä tuossa unessa?:D
E. Nii ja olin taas ainoo muija salilla, jos yhtä ohjaajaa ei lasketa. Ei naiset oikee käy näemmä tälläi päivällä siellä :D Mähän käyn, ku kerranki lomalla kerkee!
Nii että, muuten mätsäs, mutta tukka oli vääränlainen? :D
Minä en ole lomallani käynyt kertaakaan vielä salilla, keskityn mahan kasvatukseen. Vasta 3-4 kiloa tullut aamupainoon lisää... Ompahan syksyllä taas tekemistä pudotella, varsinkaan kun en osaa dieetata oikein:D
Ei malta mitää taukojaka pitää..enkä kyllä siis haluiskaa pitää. Kui et osaa dieetata oikein? Mä kokeilin tossa keväällä elämäni ekaa kertaa vähä dieetata.. kyllähän se onnistuu, jopa multa näemmä, joten joskus sitte pidemmän kaavan kautta moinen rypistys 
Mä en oo ny lomalla vkloppusin kerenny punttailee, mut muuten oon kyllä käyny normaalistiEi malta mitää taukojaka pitää..enkä kyllä siis haluiskaa pitää. Kui et osaa dieetata oikein? Mä kokeilin tossa keväällä elämäni ekaa kertaa vähä dieetata.. kyllähän se onnistuu, jopa multa näemmä, joten joskus sitte pidemmän kaavan kautta moinen rypistys
![]()
Saas nähdä miten minä saan kerättyä motivaatiota treenaamiseen sitten kun loma loppuu..:D Ekat viikot tulee olemaan niin tuskaa motivaation puutteen takia. Lähinnä meinasin tuolla dieettamisen osaamattomuudella sitä etten jaksa laskea mitään kaloreita, enkä syödä ns. oikein. Kasvikset, marjat yms "terveelliset" ruoat jää monesti kotiin ostamatta. Lisäksi lipsun ihan liian helposti herkkuihin makeanhimoissani. Selkärangaton laihaläskikynis:D
Helpompi ainaki itelle totaalikieltää herkut ni ei niitä sillo ees tee mieli. Mut ku kerran meet sen palan suklaata maistaa ni se oli sitte siinä koko levy prkl :D