Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Et sie viisis Vee-ille tehdä pientä välipysäystä täällä hevonpeeciissä liettuassa, kun pääsi tuo roheiini jäämään kotiin; ei sillä että voisin treenata vieläkään, mutta nyt mulla on iltapalana pelkkiä pähkinöitä. No, eihän niissäkään silleen tietty ole mitään vikaa.

Voin raapia ne patukoiden kääreet auki.
Ne olis viallisia patukoita, eli ilman kääreitä. Pareen silleen, säästyy kynnet ja luonto. Ei muuten tartte olla iso vika että menee hylkyyn, vähän liikaa esim suklaata päällä niin ei mahdu enää kääreisiin.

Et sie viisis Vee-ille tehdä pientä välipysäystä täällä hevonpeeciissä liettuassa, kun pääsi tuo roheiini jäämään kotiin; ei sillä että voisin treenata vieläkään, mutta nyt mulla on iltapalana pelkkiä pähkinöitä. No, eihän niissäkään silleen tietty ole mitään vikaa.
Liettuassa? :D Se ei oo ihan samalla suunnalla ku Oulu, eikä sinne pääse junalla. Sori.

Luin äsken pakkiksen sinkku-ketjua. Fiilikseni:
78798.gif

Ei näy savolaisen fiiliksiä.

Mikset voi?

Koska mun olkapää on edelleen palasina. Sanat ei riitä. Lapaluukin on tullut ulos, kiertäjäkalvosin jotenkin solmussa ja niskassa lukko. Luulitko että pysyisin pois salilta jos siis mulla olis vielä yläroppa????

Bää!

Huomenna töihin taas, voi vittu! Onneksi enää reilu kuukausi tätä paskaa ja sitten offille.

Ei oo kyllä Kairaa tehty tähän askarteluun. Multa puuttuu selkeesti joku askartelu-/käsityögeeni. Oon ihan tumpelo ja kohta palaa hermo. Tän jälkeen voinkin taas odottaa seuraavat yli 10 vuotta ennen kuin tartun taas kartonkiin, saksiin ja teippiin. Perkele :D

Vee-ille = RantojenJätkä vol.2 :lol2:

...tosin huono taktiikka antaa ilmaseksi. Tuo sie Vee-ille samalla tänne Rolloonkin niitä patukoita, tai sanot osotteen niin päräytän hakee. Patukan takia ajaa jopa pari sataa kilsaa. :D

Ei oo kyllä Kairaa tehty tähän askarteluun. Multa puuttuu selkeesti joku askartelu-/käsityögeeni. Oon ihan tumpelo ja kohta palaa hermo. Tän jälkeen voinkin taas odottaa seuraavat yli 10 vuotta ennen kuin tartun taas kartonkiin, saksiin ja teippiin. Perkele :D

Jäähyväiskorttia väkerrät? :D

Mie olen aina ajatellut että olen kätevä käsistäni, mutta kyllä mie olen todellisuudessa täys tumpelo. Kaadan kaikki näillä helevetin räpylöillä ja mikään ei pysy käsissä. Onneksi kuitenkin se tärkein onnistuu vielä, mutta eihän sitä voi edes näpertelyksi sanoa. HE.HE. Vois alkaa käyttää hiirtä.

Vee-ille = RantojenJätkä vol.2 :lol2:

...tosin huono taktiikka antaa ilmaseksi. Tuo sie Vee-ille samalla tänne Rolloonkin niitä patukoita, tai sanot osotteen niin päräytän hakee. Patukan takia ajaa jopa pari sataa kilsaa. :D

Vee-ille the Patukkamies! :lol2:

Illan viisut vielä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miten tuo on mahdollista, että hulkin kaikki muut vaatteet repeävät paitsi bokserit?

Vee-illestä tulee kyllä yks vanhempi Pakkis-selkkaus mieleen noine patukoineen :lol2:

Vee-illestä tulee kyllä yks vanhempi Pakkis-selkkaus mieleen noine patukoineen :lol2:
Noni, mä oon jo saanu lisänimet MacGyver ja Patukkamies. Digaan tota jälkimmäistä enemmän. Tuu Poro hakeen patukoita koska vaan, sanot vaan montako kiloo niin meikä hoitaa :D Valaiskaa urpoa, mikä on tää vanhempi Pakkis-selkkaus?

Back
Ylös Bottom