Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Esim. yksi nainen halusi viillellä minua ja imeä vertani.

En ole ikinä käynyt pk-seudulla baarissa, ja tämän jälkeen en varmasti tule ikinä käymäänkään! :D

Voit tulla rauhassa pk-seudun baareihin, koska se nainen ei ollut kukaan random. Oltiin juteltu jo kaikkea ja se halusi, että oltaisiin naitu silleen, että nainen ratsastaisi ja viiltäisi minua rintaan ja imisi siitä verta.

Voit tulla rauhassa pk-seudun baareihin, koska se nainen ei ollut kukaan random. Oltiin juteltu jo kaikkea ja se halusi, että oltaisiin naitu silleen, että nainen ratsastaisi ja viiltäisi minua rintaan ja imisi siitä verta.

Suostuitko?

En. Minulla on piikkipelko ja ajatus siitä että nainen viiltäisi minua niin, että veri lentää saa minut melkein paniikkiin. Minulle tulee huono olo jo siitä, että ajattelen sitä.

Esitän kysymykseni tässä ketjussa, koska haulla ei sattunut silmään sopivaa. Kännistä ja ryyppäämisestä ei ole kyse, joten en laita sinne.

Sain olutbaarissa oikein hyvää tummaa olutta, mutta ikäväkseni en muista sen merkkiä. En ole koskaan ollut tummien oluiden ystävä, mutta nyt tykästyin. Se oli samaan aikaan siirappista ja sitruunaista, pehmeää. Nyt olen randomilla valkkaillut tummaa lageria, stoutia ja porteria, mutta merkkejä on kamalasti, eikä mikään ole ollut täydellistä, vaikka tummien makuun alan yhä enemmän innostua... Saa vinkata lempparimerkkejä tai oikean ketjun. Olisin oikein kiitollinen. Toki voisin muualtakin etsiä, mutta laskeskelin, että miehet enemmän juovat tummaa olutta ja Pakkiksella on paljon miehiä. :)

Jos näet sitä vielä, niin kerro et mut löytää täältä :rock:

Ei se sitte ollu häröä jos se ei ollut random ;)

No siis sinä iltana oltiin tutustuttu ja pari tuntia juteltu baarissa. Tarkoitin randomilla sitä, ettei se ollut kukaan täysin tuntematon joka ehdottelisi samaa Grandie-paralle joka on erehtynyt pk-seudulla baariin :)

Toki voisin muualtakin etsiä, mutta laskeskelin, että miehet enemmän juovat tummaa olutta ja Pakkiksella on paljon miehiä. :)
Multahan ei kysytty, mutta tuo olisi varmaan helpompi ratkoa sen olutbaarin kautta? Aika monilla on valikoimansa jopa nettisivuillaan.

Esitän kysymykseni tässä ketjussa, koska haulla ei sattunut silmään sopivaa. Kännistä ja ryyppäämisestä ei ole kyse, joten en laita sinne.

Sain olutbaarissa oikein hyvää tummaa olutta, mutta ikäväkseni en muista sen merkkiä. En ole koskaan ollut tummien oluiden ystävä, mutta nyt tykästyin. Se oli samaan aikaan siirappista ja sitruunaista, pehmeää. Nyt olen randomilla valkkaillut tummaa lageria, stoutia ja porteria, mutta merkkejä on kamalasti, eikä mikään ole ollut täydellistä, vaikka tummien makuun alan yhä enemmän innostua... Saa vinkata lempparimerkkejä tai oikean ketjun. Olisin oikein kiitollinen. Toki voisin muualtakin etsiä, mutta laskeskelin, että miehet enemmän juovat tummaa olutta ja Pakkiksella on paljon miehiä. :)

Tumma Budvar on perushyvaa. Tykkaan kovasti myos sellasesta yhdesta merilevaoluesta, en nyt vaan kuolemaksenikaan muista merkkia... Sita saa ainakin Turusta Bar4-nimisesta baarista. Tumma Leffe on myos nannaa jos tykkaa makeasta.

En ole mies, mutta vastasin silti koska tykkaan tummista oluista.

Meikä ei näköjään osaa edes katsella itelleen matkaa.. Mietin suuresti päissäni tässä että olisin varannu huomiseksi lennon jonnekin jossa olisin ollut korkeintaan perjantaihin. Lauantaina kaverin polttarit niin pitäis ennen sitä palata. Mut ei, ei sit mitään järkevää kaupunkikohdetta löydy. Tai sit mä en taas vaan osaa, joka ei yllätä mua yhtään. No eipähän tarvi yksin matkustaa:D

Multahan ei kysytty, mutta tuo olisi varmaan helpompi ratkoa sen olutbaarin kautta? Aika monilla on valikoimansa jopa nettisivuillaan.

Hyvä pointti!

Ja kiitos vinkeistä, ilmeisesti laskeskelin kohderyhmän väärin, kun vastaajat ovatkin naisia. Kyllähän naisilla on ymmärtääkseni tutkitustikin parempi makuaisti (tai ehkä hajuaisti pikemminkin), joten ehdottomasti vinkit kelpaa! :)

Lista muuten löytyi! Nyt voinkin niistä karsia ja maistella. Ja jos vaikka Alkosta löytyisi mikäli kaupsta ei, jos on liian alkoholipitoista.

Viimeksi muokattu:

Täältä löytyy olutkeskustelua.
http://www.pakkotoisto.com/kotitalous/23075-hyviae-olutmerkkejae-49/

Alkoistakin voi kysellä eri merkkejä ja olutravintoloista tietenkin.

Motivation booooost ja salille. Maanantai meni taas ihan hiton nopeaa! Tällä vauhdilla päästään pian viikonlopun viettoon.

Back
Ylös Bottom