Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Happyhappyjoyjoy. I feel like dancing! :dance2:

Joku sanoi että naiset on välillä vähän outoja.

"Välillä" "Vähän". Nyt toteutui kirjaimellisesti käsite "Annetaan ymmärtää muttei ymmärretä antaa" ja tämä toteutetaan olemalla vastaamatta enää ollenkaan puheluihin tai viesteihin vaikka aluksi livenä ehdotellaan kaikenlaista.

Olette ihania. :)

Mulla on varpaat niin kippuralla että ne on jo kantapäihin asti rullautuneet! Mua niiiiin jännittää tää elämä! Kaikkea uutta ja kivaa ja jännittävää ja upeaa ja kaunista ja kiinnostavaa! Kaikki nää värit ja maut ja aspektit ja mielipiteet! Kuvat, kannet, kirjat, oooooh! Hirveen hyviä työhakemuksia tulee tässä mielentilassa :hyper:

Jaa Kaira meinaa liittyä näihin pääkaupunkiseudun naisiin jotka kulkee nenät pystyssä. Tiedän monta naista ketkä ovat menneet piloille pk seudulle muuton jälkeen.. Jokin tässä paikassa vaikuttaa selkeesti. Ja tämähän on vain mun mielipide mun kokemuksien perusteella.. Älkää vetäkö hernettä nenäänne, hukutte nopeammin sateella:D

Joku sanoi että naiset on välillä vähän outoja.

"Välillä" "Vähän". Nyt toteutui kirjaimellisesti käsite "Annetaan ymmärtää muttei ymmärretä antaa" ja tämä toteutetaan olemalla vastaamatta enää ollenkaan puheluihin tai viesteihin vaikka aluksi livenä ehdotellaan kaikenlaista.

Olette ihania. :)

:face: Kävi tänään samalla tavalla. Pientä kiihotusta ja kihelmöintiä puntissa.

Haaveilua ja seisokki..............Kunnon panetus fiilis ja muija ei einää vastaa.

Jaa Kaira meinaa liittyä näihin pääkaupunkiseudun naisiin jotka kulkee nenät pystyssä. Tiedän monta naista ketkä ovat menneet piloille pk seudulle muuton jälkeen.. Jokin tässä paikassa vaikuttaa selkeesti. Ja tämähän on vain mun mielipide mun kokemuksien perusteella.. Älkää vetäkö hernettä nenäänne, hukutte nopeammin sateella:D

Haha :D No sitten mun sietääkin hukkua jos sellaseksi rupeen!

Minä pidän ainakin jalat tukevasti (routaisessa) maassa ja pohjoisen likkojen puolia. Sitkeät sissit pärjää! Ainakin seuraavan vuoden, ei ikinä tiedä mihin suuntaan elämä vie. :)

Muuusik!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kai sitä sitten nuQ, niin jaksaa huomenna tähdätä tarkasti. Jälleen kisataan SM-mitaleista ja paikoista 2013 EM-kisoissa. Joku vois toivoo parempia tuulia kuin viimeks. Viimeks oli ihan shaibat tuulet ja liikaa hyttysiä :D

Kohta. Pakko. Mennä. Nukkumaan... :zzzz: Nyt alkaa jo hyytyä.

Back
Ylös Bottom