Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nuoriherra eqqukin vois lähtee syömään jos sille lupaa pitsaa, kyllä läskille ruoka aina kelpaa.

bitch-please-rage-face-466x550.webp

Nuuskaamisen lopettamiseen kehumisesta pointsit. Kai se toinen suositteli sulle jotain zumbaa tai jotain step aerobiccia? Millä Elixialla sä käyt? Mä tässä pohdin et siirrynkö etelässä sit Elixian mukana vai lähdenkö toiselle salille... Mä kun saisin pitää tän nykyisen hinnan siellä.

Vuokrasin tosta pakkiksen myynnin kautta tollasen 3kk kortin ja muutaman viikon tuolla pyöriny. Tikkurilaa tullu testattua. Ois tästä kämpiltä sama matka tohon Itikseen että varmaan sekin tulee jossain välissä koitettua.

Ei se toinen sit oikein lopulta ehdottanu enää mitään kun sanoin sille että aerobinen ei oikein oo mun juttu.

Vuokrasin tosta pakkiksen myynnin kautta tollasen 3kk kortin ja muutaman viikon tuolla pyöriny. Tikkurilaa tullu testattua. Ois tästä kämpiltä sama matka tohon Itikseen että varmaan sekin tulee jossain välissä koitettua.

Ei se toinen sit oikein lopulta ehdottanu enää mitään kun sanoin sille että aerobinen ei oikein oo mun juttu.

Ah, ok. Pitäis päästä näkeen noi paikat. Riippuu tietysti ihan siitäkin minne lävähdän asumaan. Salmisaaressa oon käynyki joskus koulutuksessa, mutta siel en tykänny siitä kerrosasetelmasta, joutuis joissain reeneissä nimittäin kipitteleen niitä portaita ihan jatkuvalla syötöllä eikä moinen sovi meikäläiselle :D

Ah, ok. Pitäis päästä näkeen noi paikat. Riippuu tietysti ihan siitäkin minne lävähdän asumaan. Salmisaaressa oon käynyki joskus koulutuksessa, mutta siel en tykänny siitä kerrosasetelmasta, joutuis joissain reeneissä nimittäin kipitteleen niitä portaita ihan jatkuvalla syötöllä eikä moinen sovi meikäläiselle :D

No toi on vapaapainojen osalta ihan ok. Kyllä sieltä nyt melkein kaikki pakollinen löytyy. Kahet penkki ja kyykky paikat joita kukaan ei oo ruuhka-aikanakaan käyttäny. Eli koko vapaapaino alue on aika hiljanen. Ainot vaan että toi vesipiste on alakerrassa ja sinne saa kiivetä kunnon pyynikin portaat että pääsee täyttämään vesipullon. Eipä siellä alhaalla sitten paljon muuta ookkaan kun toi ryhmäliikuntasali ja jotain turhia koneita joita en ees osaa käyttää.

Sähköt poikki, eli keittiö käyttökelvoton. Mitä tekee Ville? ''Eipä hätää'', hän toteaa ja hakee kaupasta nautaa, ostaa paketin foliota ja kärventää naudat kypsäksi Valmetin pakosarjan päällä. Great success, kuvia saisitte jos olisin vippi ja voisin upata niitä suoraan koneelta.

Sähköt poikki, eli keittiö käyttökelvoton. Mitä tekee Ville? ''Eipä hätää'', hän toteaa ja hakee kaupasta nautaa, ostaa paketin foliota ja kärventää naudat kypsäksi Valmetin pakosarjan päällä. Great success, kuvia saisitte jos olisin vippi ja voisin upata niitä suoraan koneelta.

Vippien ostoo sit. hopihopi

Siihen tulokseen tultiin joo ja paperit on menossa jo.

Ihailen kyllä suuresti, kun uskaltaa irtautua tutusta ja turvallisesta ja lähtee kokeilemaan elämää muualla. Itse tuli käytyä loppukeväästä Helsingissä monen vuoden jälkeen ja kyllähän se hieno paikka on. Onhan tää Turkukin kodikas ja hieno kaupunki, mutta toisaalta niin perhanan pieneltä tuntuu kadut näin 5 vuoden jälkeen. Tiedä vaikka joskus seuraisin sun esimerkkiä.

What would Vee-ille do? :D

Tostahan se hupi vasta alkaa, kun on jo ammuttu karstat piipusta ja voi keskittyä siihen naisen orgasmiin.

Ei se ole hupia, kun itsellä kestää muutenkin niin perkeleen kauan :D Muija tulee siinä välissä normaalisti sen 2-4 kertaa ja itse pidän ehkä tauon tai pari :D Toisaalta muija ei kyllä valita...

Ei se ole hupia, kun itsellä kestää muutenkin niin perkeleen kauan :D Muija tulee siinä välissä normaalisti sen 2-4 kertaa ja itse pidän ehkä tauon tai pari :D Toisaalta muija ei kyllä valita...

Nää on taas niin niitä "panomiehen" satuja. Sano nyt vielä että sinulla on valtava penis?

*yläfemma*

Panomies on aina panomies.

Back
Ylös Bottom