Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nuuskaamisen lopettamiseen kehumisesta pointsit. Kai se toinen suositteli sulle jotain zumbaa tai jotain step aerobiccia? Millä Elixialla sä käyt? Mä tässä pohdin et siirrynkö etelässä sit Elixian mukana vai lähdenkö toiselle salille... Mä kun saisin pitää tän nykyisen hinnan siellä.
Vuokrasin tosta pakkiksen myynnin kautta tollasen 3kk kortin ja muutaman viikon tuolla pyöriny. Tikkurilaa tullu testattua. Ois tästä kämpiltä sama matka tohon Itikseen että varmaan sekin tulee jossain välissä koitettua.
Ei se toinen sit oikein lopulta ehdottanu enää mitään kun sanoin sille että aerobinen ei oikein oo mun juttu.
Ah, ok. Pitäis päästä näkeen noi paikat. Riippuu tietysti ihan siitäkin minne lävähdän asumaan. Salmisaaressa oon käynyki joskus koulutuksessa, mutta siel en tykänny siitä kerrosasetelmasta, joutuis joissain reeneissä nimittäin kipitteleen niitä portaita ihan jatkuvalla syötöllä eikä moinen sovi meikäläiselle :D
Sähköt poikki, eli keittiö käyttökelvoton. Mitä tekee Ville? ''Eipä hätää'', hän toteaa ja hakee kaupasta nautaa, ostaa paketin foliota ja kärventää naudat kypsäksi Valmetin pakosarjan päällä. Great success, kuvia saisitte jos olisin vippi ja voisin upata niitä suoraan koneelta.
Siihen tulokseen tultiin joo ja paperit on menossa jo.
Nojaa, todellinen redneck olis ensin tappanu lehmän saadakseen lihaa, eikä vaan hakenu kaupasta. Vähän kuivakkaa tuli, mutta muuten ihan jees.Todellinen redneck-maajussi!
Sähköt poikki, eli keittiö käyttökelvoton. Mitä tekee Ville? ''Eipä hätää'', hän toteaa ja hakee kaupasta nautaa, ostaa paketin foliota ja kärventää naudat kypsäksi Valmetin pakosarjan päällä. Great success, kuvia saisitte jos olisin vippi ja voisin upata niitä suoraan koneelta.
Helvetti on tylsää, kai sitä pitää vetää käteen.
Tostahan se hupi vasta alkaa, kun on jo ammuttu karstat piipusta ja voi keskittyä siihen naisen orgasmiin.Kahdesti jo tänään töiden jälkeen. Ja muijakin tulee ysin jälkeen, saa kyllä leikkiä tänään yksinään.
Tostahan se hupi vasta alkaa, kun on jo ammuttu karstat piipusta ja voi keskittyä siihen naisen orgasmiin.

Tostahan se hupi vasta alkaa, kun on jo ammuttu karstat piipusta ja voi keskittyä siihen naisen orgasmiin.
Ei se ole hupia, kun itsellä kestää muutenkin niin perkeleen kauan :D Muija tulee siinä välissä normaalisti sen 2-4 kertaa ja itse pidän ehkä tauon tai pari :D Toisaalta muija ei kyllä valita...
Nää on taas niin niitä "panomiehen" satuja. Sano nyt vielä että sinulla on valtava penis?
Ei se ole hupia, kun itsellä kestää muutenkin niin perkeleen kauan :D Muija tulee siinä välissä normaalisti sen 2-4 kertaa ja itse pidän ehkä tauon tai pari :D Toisaalta muija ei kyllä valita...