Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aina kaikkein vaikeinta tää salilla lähtö, vaikka sinne mielellään menenki. Treenikassi pitäis pakata, kengännauhat sitoo, auto pitäis käynnistää... On tää vaikeeta.

Öyyyyh, vielä 2,5h päivää jäljellä. Sitte saapi piipahtaa kotona ja lähtee salille. Toissapäivästä on tissit ja forkut ihan paskana ja eilisestä selkä muusina. Katotaan miten noi olkapäät tänään reagoi. Pumppaa pumppaa pumppaa vaan, lähde sääkin punttikselle jumppaamaan!

Öyyyyh, vielä 2,5h päivää jäljellä. Sitte saapi piipahtaa kotona ja lähtee salille. Toissapäivästä on tissit ja forkut ihan paskana ja eilisestä selkä muusina. Katotaan miten noi olkapäät tänään reagoi. Pumppaa pumppaa pumppaa vaan, lähde sääkin punttikselle jumppaamaan!

Ihailtavaa reippautta! Milloin meillä on kimppatreenit?

Kuka selvittäis mun ajatukset nyt? Jotenki puuttuu taas keskittymis- ja ajattelukyky. Rupesin hetki sitte laskemaan auki välivaiheita yhdestä todistuksesta, kunnes loppupuolella en enää muistanu, että miks mä alkujaankaan rupesin sitä miettimään. Nyt kyllä ehkä keksin sen ajatuksen uudestaan, mutta ei vaan jaksais ajatella pidemmälle...

Kuka selvittäis mun ajatukset nyt? Jotenki puuttuu taas keskittymis- ja ajattelukyky. Rupesin hetki sitte laskemaan auki välivaiheita yhdestä todistuksesta, kunnes loppupuolella en enää muistanu, että miks mä alkujaankaan rupesin sitä miettimään. Nyt kyllä ehkä keksin sen ajatuksen uudestaan, mutta ei vaan jaksais ajatella pidemmälle...
Tämmöset jäätymiset on muuten upeita :D Joskus saatan lukea jotain, vaihtaa sivua, ja kohta hätkähtää että miks mä en muista sanaakaan viime sivun tekstistä. Varsinkin matalilla hiilareilla mun pää ei toimi ollenkaan.

- - - Updated - - -

Jaa-a. Sun tarttee varmaan tulla sit mun tykö Etelä-Suomeen ni mennään humppajumpalle :)
Sää oot siis menossa etelään? Rohkeeta, mirraan. :)

En minä murjota, minulla on vain tällainen ilme.

Anteeks, spontaani repeäminen :lol2: No mutta kebabille raahaan sut väkisin aina vain useammin. Ja pakotan sen LLCJ:nkin mukaan, ihan vaan teitä kiusatakseni. Ootte te sen verran kurjaa seuraa ettei teitä ilokseen kyllä kattele. Nuoriherra eqqukin vois lähtee syömään jos sille lupaa pitsaa, kyllä läskille ruoka aina kelpaa.

Anteeks, spontaani repeäminen :lol2: No mutta kebabille raahaan sut väkisin aina vain useammin. Ja pakotan sen LLCJ:nkin mukaan, ihan vaan teitä kiusatakseni. Ootte te sen verran kurjaa seuraa ettei teitä ilokseen kyllä kattele. Nuoriherra eqqukin vois lähtee syömään jos sille lupaa pitsaa, kyllä läskille ruoka aina kelpaa.

Olet kyllä paha akka tai oikeastaan hävytön ämmä.

Tiesitkö muuten, että olen narsistikin?

Olet kyllä paha akka tai oikeastaan hävytön ämmä.

Tiesitkö muuten, että olen narsistikin?

Hävytön ämmä ihan varmasti! Ja jossain mustan sydämeni sopukassa aivan saatanan paha akka. Helposti uskon, että olet narsisti, tuollainen huomiota kerjäävä itseriittoinen paskiainen.

Elixian kassaneiti käski mun lopettaa nuuskaamisen. Toinen taas käski mun mennä ryhmäliikuntatunneille. On se hienoa kun joku välittää musta.

Elixian kassaneiti käski mun lopettaa nuuskaamisen. Toinen taas käski mun mennä ryhmäliikuntatunneille. On se hienoa kun joku välittää musta.

Nuuskaamisen lopettamiseen kehumisesta pointsit. Kai se toinen suositteli sulle jotain zumbaa tai jotain step aerobiccia? Millä Elixialla sä käyt? Mä tässä pohdin et siirrynkö etelässä sit Elixian mukana vai lähdenkö toiselle salille... Mä kun saisin pitää tän nykyisen hinnan siellä.

Kohta pääsee uuden suosikkiliikkeeni, SJMV:n, pariin!

Back
Ylös Bottom