Öitä täältäkin! Rupeen nyt kattoon lehevaa kun kerran osasin hakee tekstityksetki siihen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsekin coresta pidän in flamesin ja bodomin lisäksi.Tossa välillä katellu mitä kaikkia core bändejä on ja tää on kyllä uusi tuttavuus ja vaikuttaa hyvältä.

Noista Memphis May Fire on tuntematon ja on tossa http://www.spirit-of-metal.com/ just auki jos löytys uutta kuunneltavaa.
Joskus tullut tuol kaaoszinel pyörittyy mutta enemmän imperiumi.netis ja tuota Bury Tomorrow en oo tainnu enne kans kuulla.Että kiitos vinkistä![]()
Ja tälleen itse Kaaoslaisena, niin tervetuloa uudestaan sinne pyörimään, uusi keskustelufoorumikin pystyssä siellä.On kyl helvetin cool että on naisia jotka on innostuineita musiikista niiku esim pakkiksen t-byrd ja daiina, ja hyväksyn jopa jos joku corestakin diggailee. Haluun silti pitkätukkahevarina sotkea yöllisen musiikkitarjonnan. Prkl :D

Yllättävän siedettävää settiä löysit. Jaksoin kuunnella loppuun asti. Täältä heilahtaa melkein peukkua :DOn noita pitkätukkia myös coren puolella, tässä yks esimerkki. Tää menee kyllä jo deathcoren puolelle ja itselle ehkä jossain tietyssä mielentilassa vois toimia täydellisesti. :D
Ihan viihdyttävää musiikkia. Ei pahan kuulosta. Parempi.Jatketaan jakamista, mutta nyt ei ole corea, vaan sinfonista death metallia Suomesta. Hienoja miehiä ovat ja olivat juuri Korpiklaanin lämppäreinä Brasiliassa kesäkuussa 1,5 vkon verran.![]()
Parasta Gojiraa mitä oon kuullu. Tosin yhen levyllisen verrran vaan olen kuullut mutta kuitenkin. Tarjonta paranee vaan.e. Ja vielä kun ehtii muokkaamaan, niin lisään tämän.
Heti alusta lähtien täynnä kaikkia mahollisia perushevimäisiä elementtejä mitä en omiin tekeleisiin ikinä käyttäis.e2. Ja vielä ehtii yhden kerran muokkaamaan. Tässä suomalaista rässiä, Hammerhediä. En löytänyt tätä ollenkaan Tuubista, joten linkin kautta pitäis saada biisi toimimaan.
http://grooveshark.com/#!/search/song?q=Hammerhed+Dollarized