Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyttyset on syöneet mun nilkat täysin, raavituttaa ja vituttaa. Onneksi on kehittynyt salamannopea yhden käden hyttysten nitistysote.

Mua on ihmeen vähän mitkään pirulaiset vielä kupanneet. Tai sitten olen kehittänyt huikean vastustuskyvyn enkä vaan enää kutia ihan niin paljon kuin ennen.

Tossa on muuten yks syy miks en oo vielä ottanu tatuointeja. Oon niin perhanan onnettomuusaltis ja herkkäihonen, että esim käsistä tatuoinnit kulahtais varmasti vuodessa pilalle.
Omalle kuvalle tipahti hiusharja (kyllä, olen näin taitava) sillon ihan tuoreena ja rullas yhdestä kohdasta nahkat. Onni oli, että se on kohdassa, jossa se pieni arpi on oikeestaan hyväkin.

Hyttyset on syöneet mun nilkat täysin, raavituttaa ja vituttaa. Onneksi on kehittynyt salamannopea yhden käden hyttysten nitistysote.

Eihän hyttysiä tapa kahdella kädellä kun tarhalaiset. Sun ikäset täälläpäin nyppii hyttysiltä jo kärsät kahella sormella. :D

Kride: Enkait... varmaan joku lentävä satiainen?

Eihän hyttysiä tapa kahdella kädellä kun tarhalaiset. Sun ikäset täälläpäin nyppii hyttysiltä jo kärsät kahella sormella. :D

Toit muuten Pyr0 mukanas hyttyset tänne Tampereelle viime vkl. Sain reissun aikana yhden hyttysenpureman, ja se oli kesän eka Tampereella.

Mulla on hyttysenpisto suoraan tatuoinnin alla. Tai siis kohdalla. Siinä. Keskellä tatuointia. En viiti raapia ku sit raapisin ihon rikki ja minun tiikeriin ei mitään jurmuja saa tulla, ärrrkle.

Ei muuten varmaan jää jälkee vaikka kuinka raapisit. On ottanu tää meikäläisenkin käpälä senverran damagee ja viiltoo matkanvarrella, eikä mitään jälkiä ole

En mä niin raakalainen ole, nitistys riittää ettet tarvi silvota kuitenkaan. Mulla taitaa olla aika makoisat nilkat kun ne hakeutuu aina niiden kimppuun pirulaiset.

Ei muuten varmaan jää jälkee vaikka kuinka raapisit. On ottanu tää meikäläisenkin käpälä senverran damagee ja viiltoo matkanvarrella, eikä mitään jälkiä ole

Mun tuuri on mun tuuri, eli ihan vissiin vetäis koko mirrin rullalle :D Joko se sun kätes on valmis, vai vieläkö pitää niitä nacholastuja hioa?

Noh noh, äläpä ny nokkiis ota ku setä vähän kiusaa :D Oli vaan niin herkullinen ja otollinen tilanne, että pakko oli vähän takertua.

Se oli ihan liian ilmeinen tilanne! :D

Mutta joskus hevosella ratsastuksen jälkeen voi mirri olla rullalla...sananmukaisesti.

Se on kyl totta. Varsinkin jos esteitä hypätessä meetvurstimakkara on päättäny vetää liinat kiinni ja oot iskeny tavaras satulan etuosaan. Täysillä.

Oi niitä ihania heppatyttömuistoja...paikat rakoilla ja kuseminen...aiiih! Tuli vaan mieleen ku melkein pääsin hepoilemaan monen vuoden jälkeen, mut ehkä ens viikol si. Kelasin kans et kuinkakohan jumissa sitä olis seuraavana päivänä...

Oi niitä ihania heppatyttömuistoja...paikat rakoilla ja kuseminen...aiiih! Tuli vaan mieleen ku melkein pääsin hepoilemaan monen vuoden jälkeen, mut ehkä ens viikol si. Kelasin kans et kuinkakohan jumissa sitä olis seuraavana päivänä...

Miten sä oikeen ratsastat jos on tolleen saanu paikat hajalle?! :wtf: Ei se nyt mitää hoocee menoo oo kuitenkaan. Itellä lähinnä aina sisäreidet ihan tulessa kun varsinkin pitkän ajan jälkeen tulee puristettua huomaamatta. Välillä aina iskee joku buumi et pitäis päästä ratsastaan jne, mutta njääh. Välillä voi jossain kaverilla käydä taputtelemassa ja nuuhkimassa.

Oli muuten oudohko teksti kun jostain olen saanut mieleen, että olet mieskirjoittaja. Mietin, että sinulla varmaan sitten on ollut exänä heppatyttö, joka on osannut "ratsastaa" paikat rakoille ja kuseminenkin sattuu kun on saanut kunnon kyydit. Vasta toinen lause sai epäilemään.

Oli muuten oudohko teksti kun jostain olen saanut mieleen, että olet mieskirjoittaja. Mietin, että sinulla varmaan sitten on ollut exänä heppatyttö, joka on osannut "ratsastaa" paikat rakoille ja kuseminenkin sattuu kun on saanut kunnon kyydit. Vasta toinen lause sai epäilemään.
Käyhän oitispaikalla tsekkaamassa profiilista vähän Patleetin kuvia, piirtyy hyvin äkkiä mieleen että kyseessä on nainen :D

Roamataan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom